Bilen har nettopp gått gjennom eu kontroll, det ble ordnet opp en del feil fra mangellappen. Samt en del andre feil. Eu godkjent for 2 nye år.
Ting som er byttet i januar :
- Batteri
- Glødeplugger og gløderele
- Dynamoregulator
- Det ble byttet luftfilter, kupefilter, veivhus.
- Vannpumpe, termostat, kjøleflens, strammer, ac kompressir og reim.
- Begge hjullager bak
- støtdempter v.b
- Det ble byttet microbryter, følger med mekanismen og viskerarm for bakruten.
- Loddet ledninger i bagasjeluken, da bremselyset ikke fungerte.
- Lakker bakfanger 30/1-25 (kvittering følger med)
- Byttet høytrykkspumpe og fødepumpe 19/2-25
- Ny servopumpe nå i vinter. og en del andre deler.
- Ny turbo og diverse i 2021
- Etter montert defa varmer i vinter
Bilen har fått olje og filter service jevnlig. Følger med en mappe med alt som er gjort på bilen nylig og gjennom årene. Bilen er kostet på en del nå, og tidligere.
Bilen er grei for rust/bulker/riper i karosseri, noe overflate rust i bakstilling. Noe kosmetisk vil man nok finne da det er en gammel bil. Har kjørt litt med bilen etter reparasjoner, og bilen fungerer greit. God å kjøre. Bilen selges da jeg har kjøpt meg ny bil. Da denne hadde en del skjulte feil ved kjøp så ble den stående en stund. Det er nå fikset opp og bilen er klar til å selges. Det er to koppholdere og CCC skjerm i bilen, skjermen tuller. Den skrur seg av og på, så må nok byttes spiller. Bilen har en rift i sjåførstolen, ellers fin innvendig. Ikke fylt AC gass etter AC kompressor ble byttet ut. Følger med noen deler til bilen.
Bilen selges som den er, som et rep objekt da det er en gammel bil. Ingen vits i å send bud eller spørsmål om mistepris.
Bruks forbudet på vegvesenet kommer av at omregistreringsavgiften ikke er betalt da jeg kjøpte ny bil. Kjøper betaler omregistreringen selv, 1900,-