Partneransvarlig
OBOS
- Frist 09.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å videreutvikle lojalitetsprogrammet i OBOS?
Vil du være med på å forme fremtidens lojalitetsprogrammer?
Ønsker du å jobbe i et selskap der overskuddet går til å realisere boligdrømmer for medlemmene? Hos OBOS Medlemsvirksomhet har vi ambisjoner om å skape Norges og Sveriges mest attraktive lojalitetsprogrammer.
Nå søker vi en ny partneransvarlig som kan styrke og videreutvikle lojalitetsprogrammet vårt.
Vi forvalter i dag over 600.000 medlemmer – og har store ambisjoner om å vokse enda mer. Du vil spille en viktig rolle i å forme fremtidens lojalitetsprogram og bidra til å øke medlemsmassen, samtidig som vi sikrer lønnsom vekst gjennom gode partnersamarbeid og spennende konseptutvikling. Som partneransvarlig vil du jobbe tett med kollegaer på tvers av landegrenser, inkludert partneransvarlige i både Norge og Sverige, og andre sentrale enheter. Vi ser etter deg som trives med å balansere strategisk arbeid og praktisk gjennomføring for å oppnå tydelige, målbare resultater.
Stillingen rapporterer til Leder for Vekst og Lojalitet. Vi har i dag kontorer på Hammersborg Torg, men flytter til Construction City og nye fantastiske lokaler på Ulven i løpet av høsten 2025.
Hva innebærer rollen?
Som partneransvarlig får du ansvar for å utvikle og forvalte en portefølje av medlemsfordeler på tvers av ulike bransjer.
Du vil være ansvarlig for hele partnerreisen – fra vurdering av nye avtaler og implementering, til konseptutvikling, lansering og videre drift. Målet ditt er å skape kommersielle resultater, både ved å utnytte interne synergier og gjennom godt samarbeid med våre eksterne partnere.
Hvordan vil arbeidsdagen se ut?
- Identifisere og utvikle nye partnerskap.
- Sette mål og utarbeide markedsplaner med partnere.
- Forhandle avtaler, lage budsjetter og ha kontraktsansvar.
- Følge opp og aktivere samarbeidsavtaler.
- Definere regler for rabatter og medlemsbonus.
- Utvikle nye konsepter for lojalitetsprogrammet.
- Analysere bruk av medlemsfordeler og inngå datadrevne avtaler.
- Forbedre kundeløsninger og medlemstilbud.
- Utarbeide presentasjoner til internt og eksternt bruk.
- Bidra til å styrke forretningsforståelsen i teamet.
- Planlegge og gjennomføre medlemsarrangementer.
Hvem ser vi etter?
Vi leter etter deg som har en praktisk tilnærming og erfaring med å utvikle og gjennomføre kommersielle samarbeid. Du er komfortabel med å forhandle avtaler og vet hva som kreves for å bygge og vedlikeholde gode relasjoner med partnere.
For å lykkes i rollen tror vi du har:
- Strukturert arbeidsstil og fokus på gjennomføring.
- Erfaring med å utvikle og forvalte fordels- eller bonusprogrammer, eller tilsvarende konsepter.
- God forståelse for digitale løsninger og forretningsprosesser.
- Erfaring med markedsplanlegging og evne til å se kommersielle muligheter.
- Evne til å analysere data og bruke innsikt for å skape forbedringer.
Kvalifikasjoner vi vektlegger:
- Master- eller bachelorgrad.
- Erfaring fra lignende roller, samt kontraktsinngåelse og forhandlinger.
- Dokumenterte resultater fra tidligere stillinger.
Hvis dette høres ut som en rolle som passer for deg, vil vi veldig gjerne høre fra deg!
Hva kan vi tilby deg?
Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt firmahytter.
\#LI-Hybrid
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk karrieresiden vår https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. OBOS er en medlemsorganisasjon med over 600 000 medlemmer i Norge og Sverige og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: Hammersborg Torg, Oslo, Norge, 0179 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Forhandling, Forretningsutvikling og strategi, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
konseptutvikling, lojalitetsprogram, medlemsfordeler, prosjektledelse, kam
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390046467
- Sist endret