Supportmedarbeider one.com Norge
one.com
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Liker du å kommunisere med folk over telefon og tilby support via e-post og chat? Da har vi den rette jobben for deg!
Liker du å kommunisere med folk over telefon? Kan du også tilby support via e-post og chat? Er du løsningsorientert, empatisk og blir motivert av å gjøre kundene fornøyde? Blir du oppmuntret av å hjelpe mennesker, yte utmerket service og løse problemer? Da har vi den rette jobben for deg på vårt supportsenter i Tønsberg! Der hjelper vi kunder via telefon, chat og e-post med deres hostingløsninger, tekniske problemer og alt som måtte oppstå for en kunde som ønsker å skape sitt område på internett med nettside, e-post og eget domenenavn.
Hos one.com er vår kundekontakt høyeste prioritet! Vi jobber hardt for å tilby support av ypperste klasse, for å sikre at våre kunder, selv i et marked med hard konkurranse, føler at de har alt de trenger - og litt til. Til dette søker vi nå en ansatt til vårt kontor i Tønsberg.
Dette er en unik mulighet til å være en del av et team som jobber sammen mot samme mål; å tilby ”super-support” og kundeservice til våre kunder. Vi gjør ikke noe halvhjertet, men strekker oss lenger for å være sikre på at kunden får den hjelpen som behøves, mens vi har det gøy på jobben og utvikler oss både individuelt og som et team.
Ansvarsområder og hvem vi leter etter
Vi ønsker som nevnt at kundene våre får en supportopplevelse av ypperste klasse, når de kontakter oss med sine spørsmål. Det handler ikke bare om å løse problemet; det handler om å overgå kundens forventninger, og forstå verdien av empati, forståelse og personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill”, så det du har gjort tidligere er mindre viktig - det er mye viktigere for oss at du har en vilje til å lære, et veldig sterkt ønske om å yte service utover det vanlige.
Dine viktigste oppgaver vil være å motta samtaler via telefon, chat og e-post for å hjelpe kunder med alle slags tekniske (og noen ganger mindre tekniske) problemer, samt å sikre at kunden du snakker med har de riktige produktene og ikke mangler noe fra oss. Ettersom du også håndterer henvendelser via chat og e-post, så er det er viktig at dine skriftlige evner er OK.
Dersom du kan sette av en ”check” på punktene nedenfor, så er du kanskje den vi leter etter!
- Kundefokusert og med et sterkt ønske om å hjelpe
- Grunnleggende IT-kunnskap
- Du kan snakke og skrive på engelsk og norsk (siden vi er et selskap med mange nasjonaliteter og kontorer i forskjellige deler av verden, foregår endel intern kommunikasjon på engelsk)
- Positiv og fremoverlent, med en "glasset er halvfullt"-holdning
- Stor vilje til å lære
- Tålmodig, målrettet, en "vinnerskalle" som blir motivert av å overgå forventninger
- Gode evner til å utvikle seg gjennom tilbakemeldinger og coaching.
- Ydmyk
- Fleksibel, og med en evne til å tenke utenfor boksen
- Erfaring fra kundeservice, support eller salg er et pluss, men ikke et krav
Hvem er group.one?
Hvem er vi, spør du? Group.one er en ledende leverandør av digitale tjenester og løsninger, som webhotell, domeneregistrering og online markedsføringstjenester hvor one.com er et av brandene i porteføljen i konsernet. Totalt har vi over 1500 ansatte fordelt på ulike land, og på vårt kontor i Tønsberg kan du chatte og få råd fra mer enn 45 hyggelige kolleger. Vi jobber alle mot visjonen om å hjelpe bedrifter og enkeltpersoner med å vokse på nettet, ved å bruke toppmoderne teknologi og fantastisk kundeservice.
Greit nok, men du lurer kanskje også på hvordan det er å jobbe her? Ganske hyggelig, om vi får si det selv! Vi er en gjeng som liker brettspill, deltar i fysiske aktiviteter, spiller sjakk, går turer, drikker øl (eller brus/cider/vin om du foretrekker det) og drar på turer sammen når forholdene ligger til rette for det. Du finner en uformell arbeidsplass hvor du kan komme som du er, og hvor alle initiativ blir satt pris på.
Vi vurderer søknader forløpende, så send inn CV og søknad så snart som mulig.
Om arbeidsgiveren
Welcome to one.com, where innovation meets passion. We are a leading web hosting and domain registration company dedicated to empowering individuals and businesses online. Since 2002, we have been committed to delivering reliable, user-friendly, and affordable web services. Our mission is to make it easy for anyone to build and maintain an online presence, and we believe in integrity, innovation, and putting our customers first.
- Sektor: Privat
- Sted: Jernbanegaten 3, 3111 Tønsberg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeservice, support, hosting, webhotell, domenehosting
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390154396
- Sist endret