Support Technician
CAB Group Norway
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Support Technician
Er du interessert i teknologiske løsninger og brenner for å gi førsteklasses kundestøtte innen IT? Nå søker vi deg med erfaring innen teknisk support som ønsker å ta på deg en allsidig rolle og bli en viktig del av vår videre utviklingsreise.🚀
Om StillingenSom Support Technician vil du i arbeidet ditt håndtere et bredt spekter av supporthenvendelser. Dette innebærer blant annet å gi teknisk og funksjonell brukerstøtte i virksomhetens produkter og veilede kundene våre i hvordan de best mulig kan bruke systemene. Du vil også arbeide med å identifisere og løse tekniske problemer som kan kreve omfattende undersøkelser, samt registrere nye kunder og håndtere oppgaver av enklere administrativ karakter.
Som supporttekniker har du også en viktig rolle i å identifisere spesifikke kundebehov og videreformidle dem i organisasjonen, slik at vi på best mulig måte kan utvikle produktene våre for økt kundetilfredshet.
Vår support har en allsidig funksjon i virksomheten og spiller en sentral rolle i vårt kontinuerlige utviklingsarbeid. Du kommer også til å jobbe en del med løpende kontoradministrasjon.
Når du utvikler deg, utvikler vi oss!Her blir du en del av et selskap med sterk vekst. Vi fremmer en læringskultur som bygger på at vi kontinuerlig lærer av hverandre, og der kompetanseutvikling ses som en suksessfaktor. Dette gjør at vi gjerne tar i bruk ny teknologi og vellykkede arbeidsmetoder. Som ansatt hos CAB får du blant annet:
- Svært gode pensjons- og forsikringsordninger
- 25 dagers ferie
- Store muligheter for fleksibilitet
Nå søker vi deg med erfaring innen teknisk support som ønsker å jobbe i en allsidig rolle.
Vi tror at du trives med langsiktig arbeid der du får bygge varige kundeforhold. Du har lett for å sette deg inn i kundens behov og deres virksomhet, samtidig som du støtter dem i bruken av programvare og tekniske systemer.
Det er en fordel om du tidligere har jobbet med en av CABs systemtjenester og/eller innen IT-support. Det viktigste er likevel at du har en teknisk forståelse og er vant til å trygt veilede kunder gjennom ulike problemstillinger. Du kommuniserer også flytende på norsk og engelsk.
Høres dette ut som noe for deg? Ikke nøl med å søke i dag!
Om arbeidsgiveren
CAB er et nordisk IT-selskap som stadig er på utkikk etter nye, målbevisste talenter med klare ambisjoner og sterk drivkraft. Våre systemer og plattformer for forsikringsprosesser er basert på tiår med innsamlet kunnskap kombinert med innovative tekniske løsninger som gir våre kunder smidige arbeidsprosesser med fokus på effektivitet og sikre data.
For oss er langsiktig produktutvikling en klar suksessfaktor, der teamene er involvert i hele livssyklusen til produktene. Derfor jobber vi utelukkende med Continuous Delivery gjennom hele utviklingsprosessen.
Alt dette i et ekspansivt selskap som hele tiden streber etter å bli bedre og skape større nytte for kundene våre og markedene vi opererer i.
Høres dette ut som noe for deg? Da er du sannsynligvis også en CAB!
- Sektor: Privat
- Sted: Klingenberggata 5, 70211
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
teknisk support, it support, teknisk forståelse, kundeservice, administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390181160
- Sist endret