IT Support Medarbeider
EXPERIS AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Er du vår nye kollega på IT support teamet?
Medarbeiderne i en ServiceDesk-funksjon er en viktig ressurs for å skape en problemfri IT-hverdag for våre kunder. Arbeidsoppgavene består i å løse hendelser innenfor gitte tidsfrister, samt sørge for at hendelser er riktig registrert og klassifisert. Rollen innebærer aktiv kommunikasjon med sluttbrukere, problemløsning, dokumentering og oppfølgning mot andre- og tredjelinje support.
Vi søker nå etter en medarbeider som kan ta ansvar for følgende aktiviteter som del av et team:
• Løpende support og brukerstøtte
• Gruppering og klassifisering av saker som kommer inn via telefon, epost og selvbetjeningsportaler
• Følge opp og løse saker forløpende
• Eskalere saker mot driftsleverandør
• Legge ut driftsmeldinger og sikre tilbakemeldinger til sluttbrukerne
• Løsningsbekreftelse og avslutning av saker.
• Dokumentering
Dette er et 100 % engasjement som vil vare frem til sommeren 2025. Etter dette så vil stillingen gå over til en ringevikar rolle ved sykdom og ferieavvikling.
Krav til kvalifikasjoner:
• God kompetanse på Microsoft produktportefølje / M365 / AD / Exchange
• Gjerne kjennskap til ERP-systemer
• IT-kompetanse innenfor drift og brukerstøtte, gjerne fagbrev fra IKT Servicefag eller tilsvarende
• Erfaring med bruk av ITSM-verktøy for registrering og oppfølging av saker
• Kjennskap til ITIL-prosessene
• Feilsøking på PC/Windows 10 og periferiutstyr
• Kjennskap til nettverksløsninger / LAN
• Erfaring fra større virksomheter / Enterprisearkitektur
Personlige egenskaper:
• Initiativrik og fremoverlent væremåte
• Service- og sluttbrukerorientert
• Presis, strukturert og pliktoppfyllende
• Evne til å kunne håndtere en hektisk arbeidshverdag
• Interessert i å tilegne seg ny IT-kompetanse
• God skriftlig og muntlige formuleringsevne, både på norsk og engelsk
Vi tilbyr:
• Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser
• Gode muligheter for faglig utvikling, kurs og kompetanseheving
• Personalrabatter og ansattgoder
• Et hyggelig og motiverende arbeidsmiljø i trivelige lokaler.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 4068 Stavanger
- Bransje: IT, IT - maskinvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
it support, servicedesk, brukerstøtte, teamarbeid
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390194072
- Sist endret