CX ansvarlig
OBOS
- Frist 05.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli med oss på reisen mot neste nivå i kundeopplevelser!
Som Norges største eiendomsforvalter, brenner vi for å gjøre styrehverdagen enklere og bekymringsfri for borettslag og boligsameier. Som en komplett leverandør av tjenester til boligselskap er målet vårt klart: å levere kundeopplevelser som overgår forventningene – hver gang!
Vi søker nå en engasjert og dedikert CX ansvarlig som vil være en nøkkelspiller i å forbedre våre kundetjenester. I rollen vil du jobbe tett med noen av de mest erfarne og lidenskapelige fagfolkene i bransjen. Sammen skal vi skape de beste løsningene for våre kunder!
Dette er en nyopprettet stilling som skal være ansvarlig for kundeopplevelser . Du vil rapportere til vår salgsdirektør.
Arbeidssted er i freshe og moderne lokaler på Oslo K i Kværnerbyen før vi mot slutten av året flytter inn i Construction City på Ulven. Det gleder vi oss til.
Arbeidsoppgaver:
- Analyse og kartlegging av kundereisen for å identifisere forbedringsområder
- Kartlegge og analysere årsaker til oppsigelser og kundehenvendelser
- Følge opp kundetilbakemeldinger og implementere nødvendige tiltak for å forbedre kundetilfredsheten
- Sikre at kundene får en sømløs og positiv opplevelse gjennom hele kundereisen
Dine kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innenfor markedsføring, økonomi, ledelse, eller lignende
- Erfaring med utvikling og implementering av kundereiser og -opplevelser
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ
- Analytiske ferdigheter og erfaring med bruk av kundeinnsikt for å drive forbedringer
Dine personlige egenskaper:
Vi ser etter en engasjert og kundeorientert person som har en genuin lidenskap for å forbedre kundeopplevelser. For å lykkes i rollen er du:
Empatisk og løsningsorientert: Du setter deg lett inn i kundens perspektiv og ser løsninger der andre ser utfordringer.
Proaktiv: Du tar initiativ til forbedringer og evner å se helheten i kundereisen.
Samarbeidsvillig: Du trives i tett samarbeid med ulike avdelinger og er en sterk lagspiller.
Analytisk og strukturert: Du evner å bruke innsikt og data for å identifisere muligheter og forbedre prosesser.
Kommunikativ: Du er flink til å formidle budskap på en tydelig, inspirerende og engasjerende måte – både internt og eksternt.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Hva kan vi tilby deg?
Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt firmahytter.
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk hjemmesiden vår https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. OBOS er en medlemsorganisasjon med over 600 000 medlemmer i Norge og Sverige og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: Freserveien 1, 0195 Oslo, Norge, 0195 Oslo
- Bransje: Eiendom, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
CX, kundebehandling, OBOS, kundeoppfølging, eiendom
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390197121
- Sist endret