Administrativ assistent/koordinator
Bekk Consulting AS
- Frist snarest, vi behandler søknader fortløpende
- Ansettelsesform Vikariat
Vil du være med å gjøre Bekk til et enda hyggeligere sted å jobbe?
Vi leter etter en kollega som kan være med å gjøre Bekk til et enda hyggeligere sted å jobbe. En kontormedarbeider med sans for både struktur, kultur og trivsel. Det vil si, en som kan være med på å holde orden på alt som skjer på kontoret, som kan hjelpe til og som kan ta i mot besøk. En som kan ta telefonen når den ringer, svare på mail, gi beskjeder, følge opp leverandører eller kjøpe blomster når det trengs. Blant annet. Vi ser egentlig etter en klok "kontorpotet", en som kan gjøre alt mulig rart, som liker å tilrettelegge for andre og som har omsorg og blikk for både folk og kontorlokaler.
Stillingen er et vikariat med mulighet for fast ansettelse. Omfanget av stillingen kan tilpasses og er tilgjengelig enten som 80 % eller 100 %, avhengig av hva som passer best for deg.
For å trives i jobben er det en fordel om du er selvstendig, fleksibel og liker å prate med folk. Det er også en fordel at du blir motivert av at arbeidsdagene ikke nødvendigvis er helt like, at arbeidsoppgaver kan være små og store, og at en del ting må tas på sparket. Det er ikke alt som kan planlegges. Men du vil i stor grad kunne styre din egen arbeidshverdag, så lenge du sørger for at ting blir håndtert.
Rollen vil være et praktisk og vennlig bindeledd mellom ulike funksjoner i organisasjonen som ledelse, personal, administrasjon og økonomi. Målet er å få ting i Bekk til å fungere enda bedre. Den riktige personen vil raskt oppdage at rollen gir store muligheter til påvirke selskapskulturen og hvordan det er å jobbe i Bekk.
I Bekk legger vi stor vekt på å bygge en inkluderende bedriftskultur. I tillegg har vi et inspirerende sosialt miljø med ukentlige tilbud; både kulturelle, faglige og sportslige. Vi har flere firmahytter og tilbyr abonnement til bysykler for alle våre ansatte. Vi verdsetter balansen mellom arbeid og fritid.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Ta imot gjester og besøkende
- Ha daglig ansvar for kontorlokaler og sørge for at møterom og fellesarealer er klare til bruk
- Besvare e-post og telefon
- Bestille varer og tjenester til kontoret
- Følge opp leverandører og leveranser til kontoret
- Organisere ulike interne ordninger og følge opp ansatte i enkelte rutiner
- Hjelpe til med gjennomføring av ulike arrangementer på kontoret
- Og andre oppgaver som dukker opp!
Du har:
- Relevant utdannelse eller jobberfaring fra service/administrasjon
- Generelle it-ferdigheter (Office-pakken osv.)
- Gode kommunikasjonsevner
Høres dette ut som deg? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Denne rekrutteringsprosessen gjennomføres av Temp-Team Rekruttering. Ta kontakt med avdelingsleder Kristin Holm, eller rekrutteringskonsulent Julie Andrea Rustad for en hyggelig jobbprat.
Velkommen som søker!
Om arbeidsgiveren
Bekk er et norsk konsulentselskap med over 600 spesialister innen strategi, design og teknologi. Vi lager it-løsninger og digitale tjenester for noen av de viktigste virksomhetene i Norge.
Vi tror at et inkluderende miljø bringer frem det beste i folk, og kulturen vår er uformell og personlig. Både det faglige og sosiale miljøet preges av sterkt engasjement og et ungt miljø, og ivaretas gjennom et bredt spekter av faglige og sosiale aktiviteter.
- Sektor: Privat
- Sted: Akershusstranda 21, Skur 39, 0150 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, Hotell og overnatting, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Resepsjon
Nøkkelord
Administrasjon, Kontormedarbeider, Resepsjon, Koordinator
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390306613
- Sist endret