CRM Rådgiver
Kirkens Nødhjelp/ Norwegian Church Aid
- Frist 10.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du inngå i et agilt team som Markedsavdelingens ansvarlig for data- og innsiktsbaserte giverreiser og CRM-løsninger?
Til vår markedsavdeling søker vi en CRM-rådgiver som kan bidra til gode beslutningsprosesser gjennom analyse og uttrekk av giverdata, støtte i utsendelser, forming av giverreiser og utvikling av nye konsepter og løsninger. Du vil få være med på utarbeiding og utbedring av analyser av avdelingens resultater, forretningsutvikling og noe administrasjon. I tillegg drive frem prediksjonsanalyser for å øke inntekt, utvikle nye produkter og nye markeder.
Arbeidsoppgaver:
- Sikring av god datakvalitet i avdelingens CRM-system.
- Bidra til optimalisering og administrasjon av de tekniske plattformene, som CRM-databasen og integrasjonsplattformen, herunder feilsøking, videreutvikling og utbedring.
- Utføre dataspørringer i relevante programmer.
- Drive frem prediksjonsanalyser for å øke inntekt, innsikt til å utvikle nye produkter og tjenester og nye markeder.
- Lage rapporter og kontrollpaneler av styringsdata for avdelingen.
- Intern støtte til Innsamlings- og Nettverksseksjonene i forbindelse med uttrekk av data, rapporter og analyse.
- Utarbeide og følge opp eksisterende rutiner i CRM-team og avdelingen.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Høyere utdannelse eller minimum 2 til 3 års relevant erfaring med CRM, giverløp og marketing automation.
- Kompetanse og lengre erfaring med SQL, Power BI, og Excel.
- Gjerne erfaring med datahåndtering, CRM systemer/Salesforce/ Marketing Cloud (kan læres) og teknisk systemforståelse og nytenkning.
- God generell teknisk kompetanse.
- God forretningsforståelse og evne til å identifisere strategiske muligheter samt god forståelse for produktutvikling og innovasjonsprosesser.
- Relasjonsbygger med evne til å skape tillit og godt samarbeid på tvers av team.
- Strategisk og strukturert, nysgjerrig, selvgående og handlekraftig.
- Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner på norsk og engelsk.
Vi tilbyr:
Hos oss vil du få en variert og fleksibel stilling i et dynamisk og agilt miljø. Du blir en del av et kompetent og inkluderende team med engasjerte kolleger som samarbeider mot felles mål og deler kunnskap for å oppnå gode resultater.
Er dette deg? Da gleder vi oss til å høre fra deg!
Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne og etnisitet. Gjennom vår rekrutteringsportal kan du registrere CV, skrive søknad, legge ved attester og vitnemål - og med et tastetrykk sende alt elektronisk. Det er kun søkere som benytter vår rekrutteringsportal som vil bli vurdert for stillingen.
Før du søker ber vi om at du leser gjennom vår ACT Code of Conduct for the prevention of misconduct, including corruption, fraud, exploitation and abuse, including sexual; and to ensure child safeguarding og Protection from Sexual Harassment, Exploitation and Abuse, and Child Safeguarding Policy. Hvis du får tilbud om denne stillingen vil du bli bedt om å signere vår Code of Conduct og Protection from Sexual Harassment, Exploitation and Abuse, and Child Safeguarding Policy.
Vi kontakter kandidater fortløpende.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Bernhard Getz gate 3, 0165 Oslo
- Bransje: Annet, Ideelle organisasjoner, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Analyse, Annet, Kvalitetssikring
Nøkkelord
CRM Analytics, Predictive Analysis, Markedsanalyse, SalesForce, CRM Adminstra
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390324349
- Sist endret