Bildegalleri
Logistikk, ledelse og marked. Av Kjell Banken, Rolf Aarland
Beskrivelse av varen
Tilstand: Som ny - Ikke synlig brukt
Emne: Andre tekstbøker
ISBN: 9788276748055, Fagbokforlaget. Publiserings-år 2003, 2. utgave. Pocket.
Logistikk er en naturlig del av bedrifters strategi fordi logistikk i stor grad preger leveranse-servicen overfor bedriftens kunder.
I tillegg utgjør logistikk-kostnadene ofte størstedelen av bedriftens totale kostnader.
Boken tar for seg disse områdene på en inngående måte. Boken er et første møte med moderne logistikk og egner seg godt som innføringsbok for studenter.
Den er også godt egnet for ansatte i bedrifter som arbeider med logistikk, økonomi, strategi og ledelse. Gjennom bruk av skjema og hjelpemidler viser boken hvordan man kan sette i verk forbedringer av bedriftens logistikk. Erfaringer viser at bruk av dette bedrer bedriftens økonomiske resultat og konkurransekraft.
Forfatterne klargjør på en lettfattelig måte hvordan logistikken kan skape bedre økonomi og økt kunde-tilfredshet.
Boken beskriver hvordan bedrifter bør gå fram for å få logistikken til å bli en naturlig del av organisasjonen, sammen med tradisjonelle funksjoner som strategi og ledelse, kundeorientering, markedsføring, bedriftskultur, kompetanse og opplæring.
For å forsterke suksessfaktorene og unngå fallgruvene ved å innføre en logistikk-organisering viser boken hvordan man kan unngå dette ved hjelp av verdikjede-tankegang, og bruk av prosess-effektivisering.
Hentes i Lillestrøm eller sendes mot at kjøper betaler porto.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 23.1.2025, 14:09 ・ FINN-kode: 390343623