Seniorkonsulent
Millum AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Kompetanse på innkjøp og e-handelsløsninger, god teknisk forståelse og kundefokus?
Vi søker en ny kollega til å forsterke vårt konsulentteam!
Om rollen
Som Seniorkonsulent hos oss får du en unik mulighet til å arbeide tett med både store og små aktører i storhusholdnings- og serveringsbransjen. Du vil planlegge og gjennomføre prosjekter, bistå kundene våre med integrasjoner og oppsett av innkjøpsportaler, samt være deres viktigste støtte og sparringspartner når spørsmål og utfordringer dukker opp. Konsulentrollen hos Millum er vår faglige spydspiss på å bistå våre kunder i å hente ut verdiene av den teknologien vi leverer.
I tillegg vil du bidra til å utvikle og forbedre Millums produkter og tjenester basert på tilbakemeldinger fra kunder og fra markedet. Rollen rapporter til konsulentsjef.
Ansvar og arbeidsoppgaver
- Kundedialog for å sikre leveranser og høy kundetilfredshet
- Planlegging, gjennomføring og oppfølging av prosjekter, være kontaktpunkt under prosjektgjennomføringen.
- Gjennomføre tekniske og funksjonelle analyser for å sikre at løsninger og integrasjoner oppfyller kundens krav.
- Dokumentere prosjekter, arbeidsprosesser og sluttleveranser.
- Planlegge og lede kurs og workshop for kunder, med fokus på best mulig utnyttelse av alle Millums løsninger.
- Faglig støtte til salgsavdelingen, delta i demonstrasjoner, presentasjoner og løsningsbeskrivelser til våre kunder.
- Bistå produktutviklingsteamet med innsikt og forbedringsforslag gjennom kundearbeid, og kunnskap om markedstrender og teknologiutvikling.
- Kontinuerlig utvikle domeneekspertise innen vårt segment.
Vi ser etter deg som har
- Høyere utdanning innen IT, økonomi, logistikk eller tilsvarende. Relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
- Kjennskap til innkjøps- og P2P-prosessen, gjerne innen hotell, restaurant og kantine.
- Erfaring med prosjektleveranser, gjerne fra konsulent/rådgiverroller og løsningssalg.
- Teknisk og analytisk kompetanse, med god kjennskap til integrasjoner, dataflyt og skybaserte løsninger.
- Sterk evne til å presentere tekniske løsninger på en forståelig måte for ulike målgrupper.
- Kundefokus i alt du gjør, og svært samarbeidsorientert.
- Evne til å håndtere flere prosjekter samtidig, og levere resultater innen avtalte rammer.
- En proaktiv holdning i å identifisere- og finne løsninger når det kommer til utfordringer.
- Du identifiserer deg med våre verdier: PÅLITELIG, KUNNSKAPSRIK & PROAKTIV.
Vi tilbyr
- En sentral rolle i et spennende og foroverlent teknologiselskap, der du vil samarbeide med de største aktørene innen bransjen og deres leverandører.
- Et dynamisk arbeidsmiljø hvor du får utfordre deg selv, vokse faglig og bidra til videreutvikling av våre løsninger.
- Konkurransedyktige betingelser, og gode utviklingsmuligheter.
- Moderne lokaler på Fornebu med enkel tilgang til kollektivtransport, parkeringsmuligheter og inspirerende omgivelser.
- Hjemmekontor når du trenger det, men vi setter pris på om du prøver å være mest mulig til stede på kontoret vårt på Fornebu. Vi tror på at vår kompetanse, kultur og trivsel bygges best gjennom fysisk tilstedeværelse.
- Felles turer, sosiale og faglige eventer som gir energi i hverdagen, samt tilgang til firmahytte på fjellet.
Vi behandler søknader fortløpende. Last opp din CV og gjerne en kort søknadstekst som beskriver din motivasjon og hva du vil bidra med. Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner for spørsmål. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Om arbeidsgiveren
Millum er en ledende aktør innen innkjøps- og e-handelsløsninger for hotell, restaurant og kantine i Norden. Med dyp bransjeinnsikt og innovative løsninger legger vi til rette for at kunder i hele verdikjeden kan jobbe smartere, raskere og mer kostnadseffektivt. Vår visjon er å skape en enklere hverdag for alle aktører innen storhusholdningsbransjen – fra hoteller, restauranter og kantiner til grossister og leverandører .
Vi tilbyr verktøy som støtter Procure-to-Pay (P2P)-prosessen, samt en rekke nyttige moduler og funksjoner spesielt utviklet for hotell- og restaurantsegmentet. Dette omfatter moduler som bestilling, ordrebehandling, avtalestyring, menybank, varetelling, matsvinn, CO2 beregning og analyseverktøy.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Martin Lingesvei 25, 1364 Fornebu
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Løsningssalg, Prosjektledelse
Nøkkelord
p2p, innkjøpsportaler, prosjektledelse, kundedialog, storhusholdning
Moderne lokaler på Fornebu med enkel tilgang til kollektivtransport, parkeringsmuligheter og inspirerende omgivelser. (1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390351390
- Sist endret