Kunderådgiver deltid
Nordnet
- Frist 14.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du student bosatt i Oslo-området og interessert i aksjer og finans? Da kan denne stillingen være noe for deg!
Nordnet startet for 25 år siden, med mål om å demokratisere sparing og investeringer. Vi har nå vokst til den ledende digitale plattformen for sparing og investeringer i Norden. Gjennom innovasjon, enkelhet og åpenhet utfordrer vi tradisjonelle strukturer og gir private sparere tilgang til samme informasjon, verktøy og tjenester som profesjonelle investorer.
Dette inngår i rollen
• Arbeidshverdagen består i hovedsak av å gi nye og eksisterende kunder den beste servicen på telefon, intern meldingstjeneste og på mail.
• Å bistå kunder med enkle og utfordrende henvendelser innenfor aksjehandel, fondssparing, verdipapirbelåning, pensjonssparing, shorthandel og derivathandel for å nevne noe
• Å veilede og gi support for handelssystemene våre mot nye og eksisterende kunder
• Å informere kundene våre om hele produktutvalget vårt (blant annet Shareville, handelssystemer, Nordnet Markets og pensjonsprodukter – IPS, Egen pensjonskonto og Pensjonskapitalbevis)
• Å utfordre og gi tilbakemelding til leder og kollegaer på hvordan vi kan forbedre måten vi jobber på
• Bidra til prestasjonskultur på avdelingen og jobbe proaktivt for å gi kunden de beste forutsetningene for å lykkes med sine investeringer
Sammen med kollegaene dine har du ansvaret for å gi kundene våre førsteklasses service over telefon og e-post. Spørsmålene som kommer inn til kundeservice er varierte og kan kreve at du samarbeider med kollegaer både innenfor og utenfor avdelingen. Dette bidrar til at du vil bygge et stort nettverk både lokalt på kontoret i Norge, og i de øvrige nordiske landene.
Stillingen rapporterer til leder for service i Nordnet Norge.
Passer vi for deg?
For at du skal trives hos oss er en nøkkelegenskap å være analytisk og se løsninger i stedet for problemer. Du har stor interesse, og forståelse for sparing og investering. Videre tror vi at du er detaljorientert samtidig som du evner å se helheten. Vi tror også at du er en ansvarsbevisst person som liker å jobbe med tall og trives med en hektisk hverdag.
Andre viktige egenskaper:
- Serviceinnstilt og setter kunden først
- Selvstendig og strukturert
- Positiv og engasjert
- Trives med mange baller i luften
- Har sansen for innovative produkter
- Trigges av å gi gode kundeopplevelser
- Gode holdninger og høy motivasjon
- Tålmodig
Hvem er du?
Du er i gang med studier innenfor økonomi og finans. Du har gjerne 2-4 år igjen av studiene. Du har erfaring og/eller stor interesse for aksjehandel, børs og finans. Du er student i Oslo-området og har muligheten til å jobbe 1-2 hele dager mandag-fredag og fulltid et par uker i sommerferien. Foruten norsk, behersker du engelsk både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr:
Hos oss får du muligheten til å jobbe i et nordisk miljø med fokus på innovasjon, produktutvikling og teknologi. Vi akselererer, fornyer oss og bygger den beste plattformen for sparing og investeringer. Ambisjonene våre er høye og du vil bli en del av en fartsfylt og utfordrende reise med et herlig team av skarpe og engasjerte kollegaer. Her er det stort utviklingspotensial og muligheter for å være med på reisen mot å bli førstevalget blant nordiske sparere.
Vi har 800 ansatte i Oslo, Stockholm, Helsinki og København.
Mer info om Nordnet finner du på selskapets hjemmeside og i vår "merkefilm" Dette er Nordnet, som beskriver vår identitet.
Besøk oss også på: www.nordnet.no, www.nordnet.se, www.nordnet.dk og www.nordnet.fi
Applikasjon
Ettersom intervju skjer fortløpende vil vi gjerne ha din søknad så snart som mulig, men senest 13.02. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte Renate Skaara, Head of Customer Support, på renate.skaara@nordnet.no eller +4797125830
Vær oppmerksom på at vi kun tar i mot søknader gjennom vårt rekrutteringssystem. Vi vil også gjøre oppmerksom på at Nordnet tar kredittopplysninger og gjør en bakgrunnssjekk på kandidater som vi har tenkt å ansette.
Vi ser frem til å høre fra deg!
- Sektor: Privat
- Sted: Karl Johans gt. 16C, 0154 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
Kundservice, Finans
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390448485
- Sist endret