Flyver
COCA-COLA EUROPACIFIC PARTNERS NORGE AS
- Frist 9.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Kundeservice- og administrasjonshelt
Er du god på selvledelse og prioritering? Vi trenger allsidig medarbeider til vårt Service & Support team!
Her i Coca-Cola Europacific Partners Norway (CCEPN) er vi opptatt av å yte den beste service og supporten ovenfor våre kunder og våre kollegaer. Med stadig forbedringer av måter å jobbe på, i en dynamisk hverdag, har vi derfor behov for en Flyver.
«Hva er en Flyver?» lurer du nok på. Jo, det er en som skal kunne utføre alle arbeidsoppgaver som avdelingen har. Som Flyver skal du selv prioritere hvilke av oppgavene i avdelingen som skal utføres til enhver tid. I dette ligger oppgaver som...:
- Førstelinjesupport på telefon, mail og øvrige kanaler
- God, effektiv og tilpasset kundeservice
- Etterstrebe «first fix» på telefon knyttet til CCEPN sitt utstyr som kaffemaskiner, kjøleskap, brusdispenser og vendingmaskiner, samt bestille tekniker der man ikke kan løse saken på telefon
- Bidra til optimal ordreflyt til kunde gjennom eksempelvis kunderegistrering, reklamasjoner og finansrelaterte henvendelser
- Sørge for at alle som besøker/kontakter Coca-Cola får en god opplevelse samt håndtere andre administrative oppgaver tilknyttet resepsjonen
- Bidra på et bredt spekter av oppgaver på tvers av avdelingen sitt ansvarsområde for å effektivt bidra til å supportere de andre avdelinger i Coca-Cola
Din arbeidsdag vil foregå på dagtid mandag - fredag kl. 0800-1600 på vårt hovedkontor på Lørenskog.
Hvem er du?
Vi tror at de som lykkes og trives i denne rollen...:
- Har et hjerte for kundeservice og er genuint opptatt av å hjelpe kunden
- Har minimum relevant bacelor eller 2-4 års relevant erfaring fra tilsvarende kundeservice/support arbeid
- Har sterk kommunikativ kompetanse i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Har en stor egendrive som gir utslag i høy effektivitet og fleksibilitet i form av å trives med en mindre grad av forutsigbarhet når det kommer til daglige oppgaver
- Er selvgående, ser forbedringsmuligheter og proaktivt løser service- og supporthenvendelser i et høyt tempo
- Har god erfaring med CRM systemer, MS Office (spesielt Excel og Powerpoint) og liker å holde seg oppdatert på systemer/IT løsninger
- Liker å ha god struktur og er en lagspiller
Vi kan tilby en rolle med mye ansvar i et selskap med flinke kollegaer. Vi setter intern kompetanseutvikling høyt og liker å ha det gøy på jobb. Hos oss vektlegges One team tankegang!
Videre har vi solide velferdsgoder med blant annet trimrom, subsidiert kantine, parkering med elbil-ladere og masse gratis Coca-Cola produkter.
Høres dette spennende ut?
CCEPN as er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Vi gleder oss til å motta din søknad! Du søker ved å klikke på søk . For å søke på stillingen, vennligst last opp motivasjonstekst/søknad og CV snarest. Søknadsfrist: Innen 9. februar.
Bærekraft:
Som en av verdens ledende merkevarer, har Coca-Cola et stort ansvar for å bidra til en bærekraftig fremtid. Bærekraft er derfor en integrert del av vår strategi. Vår handlingsplan for bærekraft, This is Forward, handler om helse, emballasje, mangfold, vann, klimaavtrykk og samarbeid. Vi har satt ambisiøse mål og vil bruke styrken i merkevaren til å skape endring.
Inkludering og mangfold:
Coca-Cola jobber kontinuerlig med å skape et arbeidsmiljø som utnytter de individuelle ulikhetene hos våre medarbeidere. Vi ønsker å tiltrekke oss, utvikle og beholde talenter av alle kjønn, aldre, funksjonsnivå, utdanningsbakgrunn, nasjonalitet, legning og personlighet med mer. Vi vet at mangfold driver innovasjon, endring, kreativitet og lønnsomhet. Derfor vil vi legge til rette for at alle våre medarbeidere kan være seg selv gjennom hele ansettelsesforholdet. Alle er velkommen til Coca-Cola!
You may join for the brand, but you stay for the people!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Robsrudskogen 5, 1470 Lørenskog
- Bransje: Matvareproduksjon og -industri, Restaurant, mat og uteliv, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Kundeservice, Resepsjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, support, telefon, crm systemer, ms office
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390745950
- Sist endret