Contract Support (økonomi og adminstrasjon)
CBRE GWS NORWAY AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du glad i tall, holde orden og utpreget serviceinnstilt?
Vi søker en dyktig Contract Support (Økonomi og Administrasjon) til datasenter
CBRE Global Workplace Solutions (CBRE GWS) er en ledende global leverandør innen eiendomsforvaltning, og bistår våre kunder med drift av deres eiendommer/lokaler/kritiske installasjoner ved å tilby Facility Management tjenester i verdensklasse. CBRE tilbyr også Prosjektledelse og rådgivning knyttet til drift, utvikling og forvaltning av eiendommer.
For vår avdeling CBRE DCS som tilbyr drift av lokasjoner med kritiske installasjoner, søker vi nå en dyktig administrativ person med på laget.
Om stillingene og arbeidsoppgaver
Vi ivaretar alt av teknisk drift hos en av våre kunder i Drangedal. Stillingen jobber tett opp mot Critical Facility Manager og ut mot våre underleverandører.
Du vil bli en del av et kompetent tekniske team som jobber innenfor teknisk service av bygninger og kritiske anlegg - primært el, kjøling og back-up power systemer. Du vil være en naturlig «go-to person» på kontoret både for kollegaer, kunder og leverandører. Det stilles høye krav til kvalitet og dokumentasjon som gjør at det alltid må være detaljert planlegging før arbeidets utførelse, og at all dokumentasjon i etterkant er på plass. Vi har hele tiden fokus på å videreutvikle og forbedre kundens tekniske fasiliteter, så teknologi, samarbeid og kommunikasjon er alltid i hovedfokus.
I denne stillingen som Contract Support vil du daglig løse et bredt spekter oppgaver som kan være, men ikke begrenset til:
- Være første kontaktpunkt for leverandører, kunder og innleide ressurser, og sammen med teamet ha tett oppfølging og løse evt. utfordringer i det daglige og delta på/lede regelmessige møter.
- Ta ledelsen og sikre forhandlinger/gjennomganger av alle leverandørkontakter innenfor det tildelte ansvarsområde som pris, leveringstid, kvalitet og service for flere tjenester og varer etc.
- Ved hjelp av våre systemer sørge for flyt i innkjøpsordresyklusen, herunder opprette innkjøpsordrer, kvalitetssikre leveranser, godkjenne fakturaer for betaling og administrerer lukking av innkjøpsordrer.
- Identifisere og bidra til å drive implementering av besparelsesmuligheter for å sikre at kundens og CBRE ’s økonomiske besparelsesmål maksimeres.
- Sørge for at dokumenter og avtaler opprettholder den standard som kreves av selskapets policy og prosedyrer, samt at de lagres og følges opp i henhold til policy.
- Diverse støtte til det tekniske teamene og infrastrukturteamene
- Andre adhoc oppgaver ved behov
Personlig egnethet og ønskelige kvalifikasjoner
For å lykkes i denne stillingen må du være fleksibel og kunne trå til der det er behov. Du bør være glad i tall, like å ha kontroll og gjerne ha erfaring med innkjøp og oppfølging av kontrakter. Du vil bli del av et team og være den på kontoret som mange henvender seg til, både interne og eksterne, så du må ha en profesjonell fremtreden og ha evne til å kommunisere godt både skriftlig og muntlig. Du må like å jobbe i og med systemer, være strukturert og ta ansvar for dine oppgaver.
CBRE er et globalt selskap, så arbeidsspråket vårt er både norsk og engelsk, det er derfor en forutsetning for at du behersker begge deler meget godt. Selskapets verdier er Respekt, Integritet, Service og Excellence (RISE), og det er derfor viktig at du kan gjenkjenne deg og etterleve dette.
Stillingen rapporterer til Critical Facility Manager.
Vi tilbyr
CBRE setter mangfold og likeverd høyt på agendaen, og gjenspeiler derfor et arbeidsmiljø hvor det skal være rom for alle, samt har ulike fora hvor man kan delta i. Hos oss er mulighetene mange, og for den rette kandidaten er det gode utviklingsmuligheter både lokalt og globalt. Arbeidskulturen er preget av dynamisk, variert og travel hverdag, hvor samarbeid, kommunikasjon og høy grad av service er avgjørende for å kunne levere til våre kunder. Vi har lønn som står i stil til kvalifikasjoner og erfaring, gode pensjons- og forsikringsordninger, herunder helseforsikring. Nødvendig støtte, opplæring og veiledning vil bli gitt og man blir en del av et faglig godt og variert arbeidsmiljø.
Da vi ønsker å fylle denne stillingen så raskt som mulig, vil vi fortløpende gjennomgå søknader og kalle inn aktuelle kandidater til intervju. Vi imøteser derfor din søknad så raskt som mulig. Av hensyn til GDPR må søknad og CV sendes inn via vår rekrutteringsportal, vi behandler ikke søknader via mail. Har du ytterlige spørsmål kan du kontakte Critical Facility Manager Glenn Lloyd, tlf. 99256552.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Kleppeveien 313, 3753 Tørdal
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Eiendom
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kontraktsoppfølging, økonomi, administrasjon, innkjøp, faktura
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390910968
- Sist endret