Rider Engagement & Communication Specialist
foodora
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være nøkkelpersonen som skaper engasjement blant våre riders?
Er du ivrig etter å bygge engasjement og styrke merkevaren for foodora blant våre bud? Er du i tillegg strategisk, kreativ og en dyktig relasjonsbygger? Da kan dette være jobben for deg!
Vi søker nå etter vår nye Senior Rider Engagement & Communication Specialist! Logistikkavdelingen jobber for at våre bud har de nødvendige verktøyene, støtten og systemene for å sømløst bringe leveranser til våre kunder som bestiller fra foodora. Denne stillingen spiller en nøkkelrolle i å bygge engasjement og lojalitet blant våre bud, samt bidra til deres vekst og utvikling.
Logistikk-avdelingen håndterer hele livsyklusen til våre bud - fra rekruttering til onboarding, engasjement og reaktivering - og å sørge for at alle bud har en positiv opplevelse med foodora. Vi jobber også tett med andre team for å utvikle innovative kampanjer og forbedre våre prosesser.
Hva du kommer til å gjøre:
- Eie våre kommunikasjonsverktøy og kanaler ut mot bud, samt etablere og videreutvikle underliggende kommunikasjonsstrategi
- Følge opp og forbedre kommunikasjonen gjennom hele livssyklusen til våre bud, inkludert rekruttering, onboarding og reaktivering
- Planlegge og gjennomføre kampanjer som øker prestasjonen Isamsvar med gjeldende retningslinjer
- Bistå med utvikling og implementering av strategier som forbedrer onboarding-prosessen og maksimerer konvertering av bud
- Drive og administrere vårt voksende community av bud
- Strukturere utsendelser av informasjon til Logistikk-avdelingen på en hensiktsmessig måte som maksimerer nedslagfelt og engasjement blant budene
- Utforme, lansere og evaluere kampanjer og bonusordninger for å styrke engasjementet blant budene
- Jobbe tett med resten av logistikk-avdelingen for å forbedre bud-opplevelsen
- Selvstendig drive og tidvis bistå med innsikt fra budenes tilbakemeldinger ved utbedring og utforming av prosesser og verktøy
- Eie oversettelser av informasjon i bud-appen for forenkling og presisering til budenes fordel
For å lykkes i rollen som Senior Rider Engagement & Communication Specialist ser vi for oss at du:
- Har en bachelorgrad innen markedsføring, kommunikasjon, business eller lignende felt
- Har minst 3 års erfaring innen markedsføring, merkevarebygging eller kommunikasjon
- Har erfaring med datadrevne markedsføringskampanjer og evner til å tolke innsikt for strategiske beslutninger
- Har god kjennskap til G-suite og evne til å skrive tydelig og engasjerende kommunikasjon til målgruppen
- Behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
… og at du som person:
- Er proaktiv, prosess- og detaljorientert
- Jobber like godt selvstendig som i team
- Har sterke kommunikasjonsevner og kan tilpasse budskapet til ulike målgrupper
- Er kreativ og innovativ i tilnærmingen til engasjement og merkevarebygging
- Trives i et dynamisk miljø og er komfortabel med å håndtere flere prosjekter samtidig
Hos oss kan du:
- Bli del av et lekent og energisk miljø hvor vi har det gøy sammen på jobb!
- Være med på reisen til et av Norges raskest voksende selskaper som også er del av Delivery Hero, ett av verdens største online matleveringsselskaper
- Jobbe fra stilig og moderne kontor sentralt i Oslo (Alexander Kiellands plass)
- Få personalgoder som blant annet SATS abonnement, subsidiert kollektivtransport innenfor ring 1, tilgang til Linkedin Learning samt helse- og reiseforsikring
- Få personalrabatt på foodora
Studier viser at kvinner og andre minoriteter er mindre sannsynlig å søke en jobb dersom de ikke treffer alle kvalifikasjoner, om du er interessert i rollen og oppfyller mesteparten av kvalifikasjonene vi er ute etter, oppfordrer vi deg til å søke uansett!
Kunne du tenkt deg en slik utfordring?
Da foreslår vi at du sender oss din CV og søknad!
Vi vil ta kontakt med aktuelle kandidater fortløpende.
- Digital meet and greet: La oss bli bedre kjent!
- Førstegangsintervju med leder
- Psykometriske tester gjennom Alva Labs - Vi bruker vitenskapsbasert metodikk!
- Case-intervju - Realistisk oppgave som gir deg og oss en pekepinn på hvordan jobben er!
- Referansesjekk - Nesten der!
Om arbeidsgiveren
foodora er et av Norges første og største plattformselskap med over 200 administrativt ansatte og over 3500 bud. Den norske delen av det som er et internasjonalt selskap ble startet av to personer i 2015 og leverte mat på sykkel i to kvartaler på Grünerløkka. Gründerånden sitter i veggene til det som i dag er et teknologiselskap i sterk vekst. Vi sørger for levering fra restauranter, butikker og vår egen dagligvarekjede til over 1 800 000 nordmenn i over 40 byer.
Foodora norge er en del av Delivery Hero, en av de største globale aktørene innen lokal levering av ferdige måltider, dagligvarer, forbruksvarer og mer. Teamene på tvers av Delivery Hero er aktive i mer enn 70 markeder, og i foodora Norge tilbyr vi våre mer enn 200 ansatte dynamikken og farten til en start-up, med sikret støtte og retning fra Delivery Hero.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 0175 Oslo
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Restaurant, mat og uteliv, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Markedsfører, PR og informasjon, Tekstforfatter
Nøkkelord
kommunikasjon, markedsføring, relasjonsbygging, innholdsproduksjon, kommunikasjonsstrategi
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390914318
- Sist endret