SVEA | Vi søker etter kundekonsulenter som vil jobbe deltid!
Svea
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Mulighetsrom til å påvirke kundeservice i Svea
Ser duetter en deltidsjobb der du får jobbe med mennesker og bygge verdifullerfaring? Vi ser etter deg som er i starten av karrieren eller ønsker nyemuligheter for utvikling. Hos oss vil du få en rolle der service, økonomi ogmenneskelig kontakt står i sentrum.
Svea håndtererhenvendelser knyttet til alt fra betalingsløsninger på nett til bank oginkasso. Vi mottar daglig spørsmål knyttet til faktura, lån,delbetalinger, reskontro, nettkjøp og inkasso som vi besvarer med handlekraft,kompetanse og engasjement.
Hvorfor velge Svea?
Vårtprisvinnende kundesenter består av over 70 engasjerte medarbeidere som er sværtopptatt av å hjelpe andre. Nå trenger vi flere på laget som har lyst til åbidra til å gjøre en forskjell! Hos kundesenteret har du også mulighetsrom tilå påvirke og sette ditt preg på avdelingen.
Teamarbeidog service er alfa omega i Svea, og vi søker en kollega som liker å hjelpeandre med å nå sine mål. I Svea lykkes vi som et lag. #TeamSvea. Hos oss jobbervi etter verdiene Engasjement, Handlekraft og Kompetanse. Det vil derfor værehelt essensielt for oss at dette er verdier du kan kjenne deg godt igjen i.
Hva handler jobben om?
- Hjelpe mennesker som ringer, sender e-post eller tar kontakt via sosiale medier
- Finne gode løsninger for privatpersoner og bedrifter
- Veilede kunder i alt fra betalinger og fakturaer til inkasso og lån
- Jobbe tett med både kolleger og andre avdelinger for å finne de beste løsningene
Hos ossfår du mulighet til å lære deg mye innenfor økonomi. For eksempel, Inkasso,faktura, delbetalinger, lån, sparekonto og betalingsløsninger.
Det erviktig å være klar over at dette er en jobb med høyt tempo og myetelefonkontakt, hvor effektivitet og god kommunikasjon er nøkkelen til suksess
Arbeidstid
Arbeidstidfor denne stillingen vil være mandag-torsdag 16:00-20:00 samt lørdager10:00-15:00. Du vil bli satt opp minimum 2 kvelder i uken og annenhver lørdagetter avtale med nærmeste leder.
Hva ser vi etter?
Detviktigste for oss er at du ønsker å hjelpe andre mennesker og bidra til goderesultater for avdelingen.
Er dettedeg?
- Du liker å snakke med mennesker og er god på å lytte
- Du er serviceinnstilt og ønsker å hjelpe andre
- Du lærer raskt og er komfortabel med å bruke PC og systemer
- Du er positiv, tålmodig og motiveres av å finne løsninger
Hvis du i tillegg har erfaring fra kundeservice eller andre jobber hvor du møter mennesker, kan flere språk, er dette et pluss.
Hva vi tilbyr
- En sosial og støttende arbeidsplass med engasjerte kolleger
- Opplæring og tett oppfølging, så du blir trygg i rollen
- Gode muligheter til å utvikle deg
- Sosiale aktiviteter
- En meningsfull jobb hvor du får hjelpe mennesker i sårbare situasjoner
Svea serverdien i mangfold og inkludering, og oppfordrer alle kvalifiserte søkereuavhengig av kjønn, etnisitet, funksjonsevne eller andre personlige forhold tilå søke hos oss. Vi tror på en arbeidsplass der mangfoldet er vår styrke.
Er dettenoe for deg? Send inn søknaden din allerede i dag – vi gleder oss til å hørefra deg!
Søknadsfrist: 2. februar
Om arbeidsgiveren
Hvem er vi?
Svea har over 230 ansatte i Norge fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim og Hamar. Med over 2000 ansatte er Svea-konsernet Nordens største privateide finansieringshus. Vi tilbyr administrative og finansielle tjenester for små og store bedrifter i alle bransjer. Dette innebærer blant annet fakturakjøp, factoring, inkasso, business Credit og betalingsløsninger for web og fysisk butikk. I tillegg tilbyr vi tjenester til privatmarkedet.
Enklere, raskere!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 4
- Sted: Innspurten 15, 0663 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kundeservice, Samfunnsøkonomi
Nøkkelord
Kundesenter, Inkasso, Privatøkonomi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391065590
- Sist endret