Internal Sales Manager
Vitux AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Skap verdi for våre kunder – vi søker en engasjert intern salgskoordinator!
Vitux er et norskeid selskap med en visjonsdrevet tilnærming, spesialisert på utvikling, produksjon og salg av produkter basert på vår patenterte leveringsform, Concordix®. Denne innovative teknologien, som i dag benyttes innen kosttilskudd, gir en unik brukeropplevelse og bidrar til helse og velvære. Vitux har hovedkontor i Oslo, produksjonsanlegg i Norge (Andenes) og Canada (Ontario), og sysselsetter over 120 ansatte. Våre kunder er ledende aktører i Europa, Amerika og Asia. Vitux har en imponerende og bærekraftig vekst, og en årlig omsetning på 350 millioner kroner.
Med et økende internasjonalt fotavtrykk og en stadig voksende kundebase, søker vi nå etter en ny kollega! Vi er inne i en spennende vekstfase og ønsker å styrke og profesjonalisere kundereisen. Målet er å utnytte våre systemer mer effektivt og skape en helhetlig prosess. Ved å sette kunden i sentrum gjennom hele tilbudsprosessen, fra forecasting til ordrebehandling, skal vi sikre en førsteklasses kundeopplevelse som støtter vår videre vekst.
Dette er en stilling hvor du vil ha stor mulighet å utvikle rollen, og vokse med ansvar og oppgaver. Vårt salgskorps sitter i Europa / USA, så det stiller krav til gode skriftlige og muntlige engelsk kunnskaper. Stillingen vil rapportere til Director Customer service.
Mål og sentrale arbeidsoppgaver:
• Ansvar for at KPI’er realiseres som Delivery on Time (DoT) og Average Lead Time (ALT).
• God kundeservice med god kommunikasjon slik at kunder, salgsansvarlige og systemer alltid er oppdatert.
• Legge til rette for effektiv, korrekt og rettidig informasjon og kommunikasjon gjennom hele verdikjeden.
• Følge ordreprosessen fra ordremottak til leveranse.
• Tilrettelegge tilbudsprosesser.
• Bidra i budsjett- og forecast-prosessen.
• Delta i kundemøter og messer.
• Bidra i andre utviklings- og forbedringsprosjekter.
Kompetansekrav:
• Relevant utdannelse på bachelor-nivå.
• Minimum 2 års erfaring i en tilsvarende rolle.
• Gode IT-kunnskaper (Excel og ERP system (gjerne MS Dynamics BC)).
• Norsk og engelsk flytende (muntlig og skriftlig).
Ferdigheter/egenskaper:
• Gode kommunikasjonsevner.
• Samarbeidsevner: Bidra til å skape resultater sammen med andre.
• Effektiv, løsningsorientert og ansvarsbevisst, med høye krav til kvalitet.
• Strukturert, systematisk og stor arbeidskapasitet.
• Evne til å prioritere og gjennomføre.
• Godt humør!
Stillingens tiltrekningskraft:
• En spennende og variert stilling.
• Utviklingsmuligheter i et selskap i vekst.
• Et trivelig, inspirerende og hektisk arbeidsmiljø i en innovativ bedrift.
• Stor mulighet til å påvirke selskapets fremtidige vekst og suksess.
• Noe reisevirksomhet.
• Lønn og øvrige betingelser etter kvalifikasjoner
• Gode pensjons- og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
Vitux er et norskeid selskap med en visjonsdrevet tilnærming, spesialisert på utvikling, produksjon og salg av produkter basert på vår patenterte leveringsform, Concordix®. Denne innovative teknologien, som i dag benyttes innen kosttilskudd, gir en unik brukeropplevelse og bidrar til helse og velvære. Vitux har hovedkontor i Oslo, produksjonsanlegg i Norge (Andenes) og Canada (Ontario), og sysselsetter over 120 ansatte. Våre kunder er ledende aktører i Europa, Amerika og Asia. Vitux har en imponerende og bærekraftig vekst, og en årlig omsetning på 350 millioner kroner.
- Sektor: Privat
- Sted: Brynsveien 11, 0667 Oslo
- Bransje: Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundekommunikasjon, kommunikasjon, internasjonalt salg, salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391072390
- Sist endret