Bedriftsrådgiver
Sparebank1 Gudbrandsdal
- Frist 11.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Bedriftsrådgiver
I SpareBank 1 Gudbrandsdal bygger vi vår virksomhet på verdiene nær, dyktig og fremtidsrettet. I SpareBank 1 Gudbrandsdal tas alle beslutninger lokalt. Vi ser på oss som gudbrandsdølenes egen bank hvor vår jobb er å sikre og skape verdier for folk og lokalsamfunn i bygd og by. Vi skal bidra til at barn og unge får flere muligheter, at lag- og foreninger lykkes, sponse aktiviteter og hjelpe til å etablere og beholde arbeidsplasser. Vi jobber kontinuerlig for å gi våre kunder best mulig service og skal være en støttespiller innen bærekraftig utvikling. Vi er på jakt etter de beste folkene, de kvikkeste hodene, de mest lærevillige og de med størst pågangsmot. Vi fornyer oss og er nysgjerrige også på mennesker fra andre bransjer enn bank og finans. Vi tilbyr spennende oppgaver, godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, utdanningsmuligheter og sosiale aktiviteter. Som del av SpareBank 1-alliansen har vi de beste verktøyene for å lykkes og et samfunnsoppdrag vi er stolte av.
Vi ønsker å styrke vår satsning innen bedriftsmarkedet og søker etter Bedriftsrådgiver til vårt kontor på Lillehammer.
Vi søker etter en fremoverlent person, som trigges av å yte rådgivning ovenfor kundene på hele den økonomiske bredden til bedrifter i Gudbrandsdalen.
Med spennende arbeidsoppgaver får du muligheten for å bidra som samfunnsaktør i vårt markedsområde.
Sentrale arbeidsområder
- Ansvar for et utvalg av bankens næringskunder
- Bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Bidra til å bygge relasjoner i regionen vi opererer i og med bankens eksisterende og nye kunder
- Kredittvurderinger med saksutredning og analyser
Hva ser vi etter?
Vi ser etter en person med
- Utpreget forretningsforståelse og evne til å vurdere bedrifters behov og utfordringer
- Relevant erfaring fra for eksempel finans, økonomi, revisjon, regnskap, analysearbeid
- Gode digitale kunnskaper med evne å utnytte tilgjengelige systemer på en effektiv måte
- Godt lokalt nettverk vil være en fordel
Personlige egenskaper
- Gode relasjonelle egenskaper, er glad i folk, tillitvekkende og kundeorientert
- Fleksibel, like å ta initiativ og er positiv til å ta nye utfordringer på kort varsel
- Selvstendig og strukturert med gode samarbeidsevner
- Glad i å jobbe i team
- God muntlig og skriftlig kommunikasjon
Kompetansekrav
- Høyere økonomisk utdannelse, minimum bachelor, fortrinnsvis master.
- Det er en fordel med erfaring fra bank - og/eller bedriftsmarkedet.
- For oss er det viktig at du trives med å bygge relasjoner - både til kunder og kollegaer.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø og mange kolleger med høy fagkompetanse.
- Utfordrende arbeidsoppgaver.
- Meget gode forsikringsordninger og øvrige ansattvilkår.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Tiltredelse etter nærmere avtale.
Vi ser for oss at ditt hovedarbeidssted er på Lillehammer.
I tråd med vår policy for bærekraft jobber vi aktivt for å fremme likestilling og mangfold, samt hindre diskriminering. Vi søker den beste kandidaten til jobben og oppfordrer alle som er kvalifisert og motivert til å søke stillingen. Det er en forutsetning at du har ordnet privatøkonomi og plettfri vandel. For å sikre utvelgelse på et mest mulig objektivt grunnlag vil alle søkere bli bedt om å ta en personlighets- og evnetest før intervju. Personlig egnethet vil bli tillagt vekt, og det forutsettes at kandidaten er motivert for å gjennomføre videre lederutvikling i regi av banken.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 2609 Lillehammer
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Rådgivning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391270296
- Sist endret