Bildegalleri
Triumph Bonneville 750
1977
28 000 km
744 cc
50 hk
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på BE2477Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Klar for salg. Triumph Bonneville 750 T140V.
Importert og totalt restaurert i 2000. Hele sykkelen ble plukket ned, ramme sandblåst og lakkert, motor overhalt hos Wagner Uni mek Fetsund, boret opp med høykomp stempler, highlift kammer, avbalansert veivaksel, montert rullelager, Morgo oljepumpe og filter. Topp overhalt med nye ventiler, ny clutch. Motor i veldig bra stand, fast, sprek og balansert.
Sykkel overhalt igjen 2022, av Triumph guru Stein Roger Eliassen (https://www.tri-man.no) noe av det som ble gjort: ny hovedaksling, nytt drev til kickstart, modifisert mellomdeksel for bedre olje sirkulasjon, vannpolert lameller i clutch for bedre funksjon, skifte av bolter i bakre motorfester, skifte av styre med nye klemmer og nye monterings-skiver, nye holker av original type montert, nye pluggledninger. Nye gasswire og nye choker med wire osv. montert. Nye bensinkraner. Byttet hoved sylinder på bakbremsen. Overhalt kaliper og byttet slanger. Brems forran overhalt med nye slanger og bremsepumpe. Nye klosser montert. Bakhjulet vannpolert og begge lagrene byttet. Nye lagrer montert også i framhjulet. Skiftet olje og filter. Justert ventiler. Renset stifter og justert. Vannpolert topp og vippehus. Vannpolert sylinderblokk etter honing av begge sylindrene. Lakkert sylinderblokk. Montert kamfølgerblokka med ny O-ring. Montert sylinderblokk med ny pakning på flensen. Montert toppen med store skiver også på de indre toppboltene. Montert støtstang-rørene, pluss vippehusene (rocker box) med nye pakninger og O-ringer. Nye Amal Premium 930 forgassere, nytt primær og sekundær-kjede.
Elektrisk anlegg og gaffel bør overhales etterhvert, nye pakninger og Lukas ledningsnett følger med.
Sykkelen går som ei kule. Fantastisk lyd. Kommer med 2 sett potter, Peashooter og Dunstall. Sykkelen har hatt lange perioder hvor den har stått lagret siden full restaurering i 2000, kun gått 28.000 km siden det. Den ble så overhalt grundig med mye nytt utstyr i 2022 og kun gått 4000km. Sykkelen står for tiden avregistrert og lagret inne. Blir registrert igjen og klar for prøvekjøring i begynnelsen av mars. Småting er ordnet og justert nå før salg. Selges som den er.
Importert og totalt restaurert i 2000. Hele sykkelen ble plukket ned, ramme sandblåst og lakkert, motor overhalt hos Wagner Uni mek Fetsund, boret opp med høykomp stempler, highlift kammer, avbalansert veivaksel, montert rullelager, Morgo oljepumpe og filter. Topp overhalt med nye ventiler, ny clutch. Motor i veldig bra stand, fast, sprek og balansert.
Sykkel overhalt igjen 2022, av Triumph guru Stein Roger Eliassen (https://www.tri-man.no) noe av det som ble gjort: ny hovedaksling, nytt drev til kickstart, modifisert mellomdeksel for bedre olje sirkulasjon, vannpolert lameller i clutch for bedre funksjon, skifte av bolter i bakre motorfester, skifte av styre med nye klemmer og nye monterings-skiver, nye holker av original type montert, nye pluggledninger. Nye gasswire og nye choker med wire osv. montert. Nye bensinkraner. Byttet hoved sylinder på bakbremsen. Overhalt kaliper og byttet slanger. Brems forran overhalt med nye slanger og bremsepumpe. Nye klosser montert. Bakhjulet vannpolert og begge lagrene byttet. Nye lagrer montert også i framhjulet. Skiftet olje og filter. Justert ventiler. Renset stifter og justert. Vannpolert topp og vippehus. Vannpolert sylinderblokk etter honing av begge sylindrene. Lakkert sylinderblokk. Montert kamfølgerblokka med ny O-ring. Montert sylinderblokk med ny pakning på flensen. Montert toppen med store skiver også på de indre toppboltene. Montert støtstang-rørene, pluss vippehusene (rocker box) med nye pakninger og O-ringer. Nye Amal Premium 930 forgassere, nytt primær og sekundær-kjede.
Elektrisk anlegg og gaffel bør overhales etterhvert, nye pakninger og Lukas ledningsnett følger med.
Sykkelen går som ei kule. Fantastisk lyd. Kommer med 2 sett potter, Peashooter og Dunstall. Sykkelen har hatt lange perioder hvor den har stått lagret siden full restaurering i 2000, kun gått 28.000 km siden det. Den ble så overhalt grundig med mye nytt utstyr i 2022 og kun gått 4000km. Sykkelen står for tiden avregistrert og lagret inne. Blir registrert igjen og klar for prøvekjøring i begynnelsen av mars. Småting er ordnet og justert nå før salg. Selges som den er.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Triumph
- Modell
- Bonneville 750
- Modellår
- 1977
- Type
- Veteran
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 50 hk
- Slagvolum
- 744 cc
- Kilometerstand
- 28 000 km
- Vekt
- 197 kg
- Farge
- Grønn
- Registreringsnummer
- BE2477
- Eiere
- 7
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
4010 StavangerLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
80 000 kr
Seim
57 000 kr
136 900 kr
Avaldsnes
Moto Guzzi Moto Guzzi V7 Stone Special Edition med Risoma Handler og styrkåbe ,Kun gått 55 mil


46 000 kr
Follebu
BSA B33
140 631 kr
Sellebakk
Norton Norton commando 850
49 000 kr
Åkrehamn
BSA A65 Star Twin
79 001 kr
49 500 kr
Ellingsøy
BSA Shooting Star 500


27 989 kr


90 000 kr
Frogner