Teknisk supportmedarbeider
Verifone
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Teknisk supportmedarbeider, Oslo
Hvorfor Verifone?
I mer enn 30 år har Verifone hatt en ledende posisjon i betalingsbransjen. Verifone er en av de sterkeste merkevarene og en av de største leverandørene av betalingsløsninger over hele verden.
Verifone har et mangfoldig, dynamisk og hektisk arbeidsmiljø, der ansatte er fokusert på resultater og hele tiden streber etter å overgå seg selv. Vi er stolte av å samarbeide med ledende detaljhandelskjeder, bedrifter, banker og partnere for å utvikle og levere innovative betalingsløsninger over hele verden. Vi streber etter høye kvalitetsstandarder i våre produkter og tjenester og er forpliktet til kundetilfredshet. Over hele verden sikrer Verifone ansatte at vi forblir ledende innen betalingsbransjen, basert på erfaring, innovasjon og ambisiøse vekstmål. Enten det er å utvikle den neste plattformen for sikre betalingssystemer eller søke etter nye måter å bringe elektroniske betalinger til nye markeder, er teamet på Verifone dedikert til å drive suksess for våre kunder, partnere og investorer. Det er denne lidenskapen for innovasjon som driver hver av våre ansatte og sikrer personlig og forretningsmessig suksess.
Hva er spennende med jobben?
Du vil være en del av vårt Kundesenter. Som support medarbeider vil du hjelpe våre kunder og partnere med tekniske henvendelser og administrative spørsmål, Du vil svare på telefonsamtaler, e-post og logge alle saker til vårt CRM-system som en del av arbeidet ditt. Denne jobben er perfekt for deg som liker problemløsning, god kundeservice og å snakke med kunder. Du vil bli opplært i systemer så vel som produkter slik at du er klar til å hjelpe i denne stillingen, men å ha en teknisk interesse anses som en fordel. Hvis du er en teknisk kunnskapsrik person og har interesse for alltid å lære om det nyeste innen teknologi, er dette den perfekte jobben for deg - betalingsbransjen utvikler seg kontinuerlig, og du vil ofte ha nye ting å lære ettersom vi har nye betalingsterminalmodeller, betalingstyper, etc., som vi bringer til markedet for våre kunder.
Områder som du vil jobbe med på daglig basis, vil være å hjelpe kunder med tekniske problemer på deres eksisterende betalingsløsninger og hjelpe dem med å installere nye betalingsløsninger. God kunnskap om ulike nettverk som mobilnettverk, wifi, Bluetooth og LAN vil hjelpe deg med disse oppgavene. Du vil også håndtere forespørsler om endringer i terminaldata, transaksjonsdata og oppgjør samt utføre programvareoppdateringer,
Det vil også forekomme administrative henvendelser på telefon som å besvare avtaleinnhold, fakturaspørsmål endring av kontonummer, adresseendring o.l
Du skal jobbe som en del av et team, og det er viktig for denne jobben å ha gode samarbeidsevner, men du har også ansvar for sakene du jobber med og må også kunne jobbe selvstendig. Vårt kontor ligger i Oslo, og arbeidstiden er 37,5 timer i uken, men du vil også være en del av en vaktordning hvor det kan være vakter i helgene.
Du vil bruke norsk i ditt daglige arbeid, men noen kunder snakker engelsk og Verifone offisielle språk er engelsk, så du trenger også gode skriftlige og muntlige engelskkunnskaper i jobben.
Kvalifikasjoner og erfaring vi ser etter
- Du snakker og skriver norsk og engelsk.
- Noe erfaring og bakgrunn innen teknisk support er en fordel.
- Sterk sluttbruker av IT-systemer og god evne til å sette seg inn i nye systemer.
- All erfaring fra supportfunksjonen er et pluss, og du ser på deg selv som en problemløser.
- En fordel hvis du har erfaring fra bransjer med et høyt volum av kunder og transaksjoner og/eller fra internasjonale organisasjoner med tilgang til flere forskjellige IT-plattformer. Det kan for eksempel være telekom, bank, IT eller betalingsbransjen.
- Du er god til å kommunisere og har lyst og energi til å gi den beste supporten og kundeservicen.
- Du kan holde hodet kaldt og er forberedt på å hjelpe der det trengs.
- Du er sosial med en positiv tilnærming til arbeidet ditt, hvor du gjerne tar ansvar.
- Grunnleggende kunnskap om MS Office-pakken.
Vår forpliktelse
Vi tilbyr en stilling i et spennende internasjonalt selskap i en svært dynamisk bransje hvor tempoet er høyt. Vi er gode kolleger som respekterer hverandre. Det er en uformell tone her, hvor både profesjonalitet, kollegial sparring og trivsel verdsettes høyt.
Vi tilbyr en god lønns- og pensjonspakke, samt helseforsikring. I tillegg har vi moderne fysiske omgivelser, kantine, selvbetjent kiosk, avdelingsarrangementer og en sosialkomite’ som har ansvar for ulike spennende arrangementer. Hos Verifone streber vi etter å tilby like muligheter for alle, uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du kommer fra.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0581 Oslo
- Bransje: Elektronikk, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kundeservice, Teknisk personell
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, call senter, kundeservice og support, support, elektroniske betalinger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391395058
- Sist endret