![Bilde fra arbeidsgiver](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/8/vertical-5/02/d/44b/d46/a0-/50c/1-1/1ef/-af/1c-/87e/9dd/b93/95d_55e9107b-1a6c-47f3-8c22-7ce41457e9c9.png)
Kundebehandler
Maskineriet AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for å gi god kundeservice? Ta en titt her da vel, vi søker etter flere flinke folk :)
Er du klar for en jobb der du kan gjøre en forskjell for kundene?
Vi starter nå et samarbeid med en stor og kjent bonusprogramleverandør, og ser etter deg som liker å hjelpe andre og som kan kjenne seg igjen i vårt motto - Det er salg i all kundepleie og kundepleie i alt salg. Dette mottoet er noe vi lever etter hver dag – vi tror på at en god kundeopplevelse er nøkkelen til både salg og langvarige relasjoner.
Hvordan er det å jobbe med kundeservice hos oss?
Å jobbe med kundeservice hos oss betyr å være en del av et engasjert og hjelpsomt team som jobber for å gi kundene en best mulig opplevelse. Du får muligheten til å jobbe med et spennende bonusprogram som mange kjenner til, og som hver dag byr på nye utfordringer og løsninger. Arbeidsmiljøet er uformelt, vennlig og sammensveiset, hvor samarbeid og personlig utvikling er i fokus.
Foruten å jobbe med en stor og kjent aktør, blir du en del av et kundesenter i toppklasse. Her får du representere et solid selskap, samtidig som du utvikler dine ferdigheter innen kundeservice i et miljø som setter trivsel, samarbeid og personlig utvikling høyt.
Våre ledere har lang erfaring i bransjen og vi er opptatt av å utvikle mennesker både faglig og personlig, og vi betaler for din utdanning i salgsfaget hvis du ønsker det.
Vi har en egen eventgruppe som lager aktiviteter og samlinger både i og utenom arbeidstiden. Populært akkurat nå er de ukentlige padleturneringene. Vi har også et velutstyrt treningsrom til fri disposisjon for alle ansatte!
Hos oss intern rekrutterer vi de fleste ledere. Det vil si at for deg som har ambisjoner innen ledelse er dette et veldig godt sted å starte.
Arbeidstiden vil være mandag - fredag fra 08:00- 16:00.
Kort oppsummert så tilbyr vi:
- Et nytt og spennende prosjekt innen bonusprogramområde
- God opplæring, og tett faglig og personlig oppfølging
- Gratis utdanning i salgsfaget
- Interne karrieremuligheter
- Gratis bruk av et velutstyrt treningsrom
Om deg:
Vi ser etter deg som sprer glede på jobben, og som vil utvikle deg både faglig og personlig. At du har driv og egenkraft, og lyst til å tjene gode penger - da er du på rett plass.
Har du snakketøyet i orden så er det supert, men vi skal uansett lære deg å kommunisere på en fantastisk måte. Et viktig krav innen kundeservice er at du må snakke og skrive flytende norsk.
Vi er en herlig miks av mennesker. Her er det medarbeidere i alle aldre med ulik bakgrunn, og dette mangfoldet gjør oss til Norges beste callsenter.
Om arbeidsgiveren
Vi har i løpet av 14 år vokst og blitt et av landets største Callcenter, og den beste aktøren innen salg og kundeservice. Vi er sertifisert Miljøfyrtårn, Godkjent Callcenter og er kåret til Norges beste Callcenter i 7 av de 9 siste årene. Det er vi veldig stolte av.
Vi jobber med noen av Nordens største selskaper i sin bransje, som Allente, OneCall, Telia, Fortum og Bonnier. Innenfor det offentlige har vi blant annet Oslo Kommune og Helsedirektoratet. I tillegg har vår bank- og finans avdeling med kunder som Entercard, Danske Bank og BRAbank.
Maskineriet er lokalisert i Oslo, Skien, Trondheim, og Arendal. Vi er nå en gjeng på 350, flinke og engasjerte medarbeidere.
I Maskineriet handler det om å spille hverandre gode. Med et vinnende team og et fantastisk arbeidsmiljø skal vi bidra til at du lykkes hos oss! Følg oss og se hvilke stillinger vi har tilgjengelig.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 8
- Sted: Bedriftsvegen 76, 3735 Skien
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Markedsføring og annonsering, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundebehandling, kundeservice, kundepleie
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391399405
- Sist endret