Leder innebutikk - Monter Lier
Optimera AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye leder for innebutikken hos Montér Lier!
Montér Lier søker en engasjert og resultatorientert leder til innebutikken. Er du en drivende leder med lidenskap for salg og kundeservice? Ønsker du en rolle der du kan inspirere et dyktig team og skape gode kundeopplevelser hver dag? Da kan dette være muligheten du har ventet på. Her får du en variert og spennende hverdag der du jobber tett med både privat- og proffkunder. Du blir en del av et kompetent team i et godt arbeidsmiljø, samtidig som du får muligheten til å utvikle deg i et solid selskap med store vekstmuligheter.
Som leder for innebutikken hos Montér Lier blir du en nøkkelspiller i varehuset. Du vil være operativ på gulvet, sørge for at kundene får topp service og bidra til en inspirerende handleopplevelse. Du har ansvar for daglige rutiner, salgsaktiviteter og veiledning av både kunder og kollegaer. Vi ser etter en sterk relasjonsbygger som motiveres av gode resultater, er fleksibel og løsningsorientert, og som har erfaring innen salg og kundeservice.
I Optimera er vi opptatt av at våre verdier OPP; offensiv, profesjonell og personlig, skal gjenspeiles i alt vi gjør. Vi jobber vi hele tiden for å bli bedre og for å finne de beste løsningene for våre kunder, i dag og for fremtiden. Våre kunder skal få en grønnere, enklere og mer effektiv hverdag. Vi jobber derfor alle mot vår visjon: Sammen bygger vi vinnere!
Vi tilbyr gode pensjons- og forsikringsordninger, samt gunstig personalkjøpordning og mulighet til å være med i vårt aksjespareprogram. For deg som ønsker faglig utvikling, byr vi på spennende muligheter i et stort internasjonalt selskap eid av Saint-Gobain. I tillegg får du tilgang til vår e-læringsplattform, Optimera Akademiet, som gir deg verktøyene du trenger for å videreutvikle din kompetanse.
Høres det spennende ut? Da gleder vi oss til å høre fra deg!
Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:
- Operativ rolle i butikk
- Drift og utvikling av innebutikk
- Planlegging og tilrettelegge arbeidsoppgaver for tilkallingshjelper
- Ansvarlig for gjennomføring av aktiviteter i henhold til våre markeds- og kampanjeplaner
- Bidra til et positivt og sikkert arbeidsmiljø
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Produktkunnskap/erfaring innen bransjen er ønskelig
- Erfaring med ledelse og personal er en fordel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevne
- Fleksibel og løsningsorientert
- Utadvendt og kontaktskapende
I Optimera mener vi at mangfold og inkludering er en styrke, og bidrar til vårt gode arbeidsmiljø. Hos oss har vi medarbeidere som speiler samfunnet.
Stillingen er 100% fulltid hvor det er ønskelig med oppstart så snart som mulig. Arbeidstiden vil følge gjeldende vaktplan i varehuset.
Hvordan søke? Last opp din søknad og CV via lenken i annonsen. Søkere blir vurdert fortløpende.
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med Heng Trieu, Daglig leder på telefon 95 26 97 35 for en uformell prat!
Om Optimera
Optimera er Norges ledende aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 160 utsalgssteder, 2000 ansatte og over 15 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Montér, Montasjeutstyr, Optimera Proff, Optimera Woodfab, Optimera Logistikk, Optimera Handel, RenCon og Igland Garasjen. Optimera er en del av Saint-Gobain Distribution Norway som er eid av det internasjonale konsernet Saint-Gobain.
Les mer på www.optimera.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Gjellebekkstubben 8, 3420 Lierskogen
- Bransje: Butikk og varehandel, Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Salg
Nøkkelord
Salg, Bygg og anlegg, Kundeservice, Trelast, Ledelse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391493348
- Sist endret