Saksbehandler
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Bli en del av OBOS sitt sterke og inkluderende fagmiljø!
Fakturaavdelingen er en sentral og viktig enhet i OBOS og består i dag av 22 ansatte. Avdelingen har ansvar for inngående fakturaer og foretar daglig remittering, utbetalinger, bilagsregistreringer, behandler kreditnotaer, og håndterer purringer og inkassovarsler.
I OBOS er det fokus på å se nye og smartere måter å jobbe på, samtidig som man fortsatt skal levere kvalitet i alt man gjør. For tiden jobber de med flere viktige IT-prosjekter som vil forbedre deres arbeidsprosesser og rutiner, deriblant nytt økonomisystem.
Som saksbehandler vil du være en viktig bidragsyter for at avdelingen leverer på sine daglige mål, samt bidra til forbedringsarbeid og en mer effektiv fremtid. Du vil bli en del av et godt sosialt og faglig miljø som gleder seg til å bli kjent med deg!
Arbeidsoppgaver:
• Generell fakturabehandling
• Bilagsregistrering og utbetaling
• Behandle kreditnotaer, inkassovarsler, purringer og inkassosaker
I tillegg vil du ta del i et kontinuerlig forbedrings- og effektiviseringsarbeid og jobbe med ulike initiativ der hele avdelingen bidrar.
Dine kvalifikasjoner:
• Minimum 1-2 års relevant erfaring innen faktura/inkasso/regnskap/økonomi
• Bachelorgrad eller annen høyere relevant utdannelse (relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning)
• God skriftlig og muntlig formuleringsevne
• God teknologiforståelse og -interesse vektlegges
• Erfaring med Dynamics 365, ON Property eller lignende systemer vil være en fordel
Hva vi ser etter hos deg:
For å lykkes i rollen motiveres du av endring og liker et høyt tempo, samt har evne til å se forbedringsmuligheter og være løsningsorientert. Du har også meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Vi håper du er en positiv og pålitelig lagspiller som bidrar til et godt arbeidsmiljø. Er kvalitetsbevisst og effektiv!
Hvorfor jobbe i OBOS?
Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe der. I tillegg er de opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos OBOS får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og de er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm. De kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, og gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
Hos OBOS blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Dette er et 100% engasjement gjennom StudentConsulting i første omgang ut året 2025, med oppstart i februar/mars. Vennligst presiser i din søknad når du kan tiltre stillingen. Arbeidstider er mandag-fredag kl. 08-16, hvor det også tilbys fleksitid og sommertid. Arbeidssted er i moderne lokaler på Oslo K i Kværnerbyen.
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med Thea Thurmann-Nielsen eller Tiril Normann.
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Lytt til podkasten "Work in..." https://nye.obos.no/dette-er-obos/jobb-i-obos/work-in-podcast/
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Freserveien 1, 0196 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Fakturabehandling, Saksbehandler, Faktura, Bank, Økonomi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 391494872
- Sist endret