Regnskapsmedarbeider
Sykehuset Innlandet HF
- Frist 20.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Regnskapsmedarbeider
Sykehuset Innlandet er et av Norges største og mest komplekse helseforetak med mange sykehus over et stort geografisk område. Foretaket er midt oppe i en spennende prosess med planlegging av ny sykehusstruktur. Arbeidet med å realisere fremtidig sykehusstruktur med nytt og moderne Mjøssykehus innebærer endringer i pasient- og arbeidsflyt, organisering og kultur.
Ved Sykehuset Innlandets administrasjons-senter i Brumunddal har vi 2 ledige 100 % faste stillinger. Regnskapsavdelingen er inne i et generasjonsskifte, og søker etter en engasjert person som kan erstatte dyktige medarbeidere, samt bidra til videreutvikling av rutiner og arbeidsmetoder i avdelingen.
Avdelingen har i dag 10 ansatte, og rapporterer til regnskapssjef.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgavene vil primært være knyttet til behandling av inngående fakturaer.
Deltakelse i prosjektgrupper internt i foretaksgruppen
Ad-hoc oppgaver i avdelingen
Bistå med rådgivning og analyser innenfor fagfeltet, blant annet betjening av telefon
Bidra med utvikling fagområdet
Bokføring, dokumentasjon og avstemminger
Koordinering av oppgaver og ansvar i leverandørgruppen
Interne rutiner i kvalitetshåndboken
Kvalifikasjoner
- Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig
- Utdannelse innen regnskap/økonomi
- Manglende formell utdanning kan kompenseres med relevant erfaring
- God datakompetanse
- Regnskapet rapporteres til Helse Sør-Øst hver måned, og det må kunne påregnes ekstra arbeid i forbindelse med månedsoppgjør
Personlige egenskaper
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du må kunne jobbe selvstendig, men også samarbeide med andre og i grupper.
- Du må være nøyaktig, strukturert og kvalitetsbevisst.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt i rekrutteringsprosessen
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Om arbeidsgiveren
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
ViSykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
- Sektor: Offentlig
- Antall stillinger: 2
- Sted: Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
- Bransje: Helse og omsorg, Offentlig administrasjon, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap, Økonomistyring og budsjettering, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Regnskap, Økonomi, Rådgivning, Analyser, Avstemninger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392083216
- Sist endret