Logistikk- og administrasjonsmedarbeider
Temp-Team avd. Romerike
- Frist 18.02.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker medarbeider til variert stilling innen logistikk og administrasjon!
Vi i Temp-Team avdeling Romerike er totalleverandør av rekrutterings- og bemanningstjenester, og vi har har et godt samarbeid med mange bedrifter på både Øvre- og Nedre Romerike samt Oslo 10. Vi er erfarne konsulenter, lokalt forankret i hjertet av Lillestrøm.
Målet vårt er alltid å skape en langsiktig og god relasjon med våre kunder og kandidater gjennom profesjonell og personlig oppfølging.
Akkurat nå jobber vi med flere oppdrag, deriblant et svangerskapsvikariat som logistikk- og administrasjonsmedarbeider med beliggenhet på Øvre Romerike.
Dette er en variert stilling, hvor oppgavene kan være fra å være delaktig i tilbudsskriving til å utføre enklere tekniske oppgaver.
Din oppgaver vil blant annet være:
- varemottak og kontroll opp mot bestilling
- klargjøring av utsendelser og bestilling av frakt
- ordremottak og sende bestilling til leverandør
- kontroll av vareleveranser - leverings informasjon
- delta i tilbudsskriving (så gode formuleringsevner er viktig for oss)
- enklere service på maskiner
- teknisk støtte - enklere vaktmesteroppgaver
- andre forefallende ad. hoc oppgaver
Hvem ønsker vi at du er?
Vi ser for oss at du er en person som motiveres av å ha oversikt, samt at du har en høy grad av struktur og nøyaktighet. Du trives med å yte god service ovenfor kunder, men også med dine kollegaer internt i bedriften. For å trives og lykkes i stillingen er det viktig at du har en høy gjennomføringsevne. I tillegg bør du ha erfaring med bruk av ERP- eller CRM verktøy, samt at du behersker norsk og engelsk både muntlig og skriftlig. For å komme i betraktning hos dette firmaet må du har plettfri vandel.
Hva kan vi tilby:
- langvarig oppdrag i en trygg og stabil bedrift
- et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer. Vi er opptatt av at alle våre medarbeidere skal bli "sett og hørt", derfor er alle like viktige hos oss
- en god onboarding slik at forutsetningene for å lykkes og trives ligger godt til rette
- parkering rett utenfor bedriftens lokaler
Det er ønskelig å ha denne personen på plass allerede fra 3. mars og vi vil derfor ta fortløpende vurdering av søkere. Er dette av interesse for deg så ønsker vi å høre fra deg så raskt som mulig!
Når du jobber for TEMP-TEAM gir vi deg god og personlig oppfølging av konsulenter som har "mennesket i fokus" og mange års erfaring fra bransjen.
Ønsker du ytterligere informasjon er du velkommen til å ta kontakt med Ellen Helms på tlf.: 98244710
Om arbeidsgiveren
Temp-Team ble etablert i Norge i 1985, og har nå 15 avdelinger lokalisert i Bergen, Drammen, Hønefoss, Kolbotn, Kristiansand, Oslo, Romerike, Sandvika, Sarpsborg, Stavanger, Trondheim, Tromsø, og Tønsberg. Vi har også en egen spesialistavdeling for bil og mekanikk. Vårt hovedkontor ligger ved Nationaltheatret i Oslo.
Temp-Team inngår i Juhler Group, en internasjonal gruppe av rekrutterings- og bemanningsbyråer med kontorer i Norge, Sverige, Finland, Danmark, og England. I Norge har gruppen om lag 55 internt ansatte og hadde en omsetning på 284 mill. i 2022.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 2060 Gardermoen
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Logistikk og lager
Nøkkelord
Administrasjon, Logistikk, Ordrebehandler, Servicetekniker, Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392091901
- Sist endret