Vi søker utvikler - selvbetjeningsløsninger
Sykehuspartner HF
- Frist 23.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Utvikler - selvbetjeningsløsninger
Servicestrategi og utvikling er en avdeling i Virksomhetsområdet Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner. Våre oppgaver er å bidra til gode strategier for å nå viktige servicemål. Dette skal vi gjøre gjennom å etablere gode brukerreiser, og derigjennom gode brukeropplevelser. Vi har ansvaret for å forvalte og videreutvikle effektive selvhjelpsløsninger som sikrer at helsepersonell får løst sine utfordringer raskt og effektiv.
Vi utvider nå teamet rundt forvaltning og utvikling av selvbetjeningsløsninger, og leter etter en proaktiv og strukturert lagspiller som har en solid systemforståelse, erfaring og kompetanse med API og generativ AI. Du vil være med å videreutvikle og optimalisere våre eksisterende selvbetjeningsløsninger, samt utvikle nye løsninger.
Du må trives i et dynamisk miljø, være selvstendig, men også dyktig til å samarbeide på tvers av fagområder. Som en del av Servicestrategi og utvikling vil du få muligheten til å bli med på mange spennende aktiviteter sammen med dedikerte og dyktige kollegaer i avdelingen. Vi har et åpent og inkluderende arbeidsmiljø med mye humor og god stemning. Hos oss er det lov å si det man mener, og vi verdsetter en kultur hvor alle blir hørt. Vi er på en spennende endringsreise og ser frem til å ha deg med på laget!
Arbeidsoppgaver
- Utvikling og vedlikehold av selvbetjeningsløsninger: Designe, implementere og forbedre kundehåndterings- og selvhjelpsløsninger
- Webdesign og front-end-utvikling: Arbeide med HTML, CSS, JavaScript
- Chatbot/agent-utvikling: Utvikle og forbedre automatiserte brukeropplevelser med fokus på generativ AI og Microsoft Copilot Studio
- Power Apps-utvikling: Bygge og vedlikeholde apper i Microsoft Power Apps, inkludert integrasjoner mot andre systemer
- Samarbeid og smidig utvikling: Jobbe i smidige utviklingsteam for å sikre effektive og skalerbare løsninger
Kvalifikasjoner
1. Chatbot/Agent-utvikling
- Erfaring med Microsoft Copilot Studio eller tilsvarende chatbot-plattformer.
- Kjennskap til brukeropplevelse i chatløsninger.
- Erfaring med LLM modeller og generativ AI (prompting, knowledge management)
2. Front-end/Webutvikling
- God kunnskap om HTML, CSS, JavaScript og rammeverk som Angular, Vue eller Svelte er en fordel.
- Forståelse av responsiv design og universell utforming (UU/WCAG)
3. Microsoft Power Apps - Erfaring med Power Platform:
- Power Apps og Power Automate.
- Forståelse av hvordan bygge effektive forretningsapplikasjoner med minimalt med koding.
4. Back-end/Integrasjoner
- Kjennskap til REST API-er og integrasjonsarbeid.
5. Skyplattformer
- Kjennskap til Azure eller annen sky-infrastruktur kan være nyttig.
Karakterer og vitnemål må legges ved søknaden via Vitnemålsportalen. Høyere utdanning gjennomført utenfor Norge må være offentlig godkjent og dokumentert av NOKUT eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. For noen stillinger vil det gjennomføres en utvidet bakgrunnssjekk.
Personlige egenskaper
Du kan identifisere deg med våre kjerneverdier: Lagspiller, Endringsvillig, Ansvarlig og Nytenkende
- Brukerorientering: Evne til å forstå brukerbehov og omsette disse til funksjonelle løsninger
- Samarbeid og kommunikasjon: Dyktig til å samarbeide i tverrfaglige team og kommunisere effektivt med både tekniske og ikke-tekniske interessenter
- Faglig nysgjerrighet og læringsvilje: Åpen for nye teknologier og metoder
- Struktur og selvstendighet: Evne til å ta ansvar for egne oppgaver og dokumentere arbeid systematisk
- Språk: Flytende i norsk både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
Et stort fagmiljø med dyktige og motiverte kollegaer, der tverrfaglig kunnskapsdeling er sentralt. Gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale. Gode forsikrings- og pensjonsordninger, lønn etter avtale, telefon- og bredbåndordninger. Bedriftsidrett, kulturfond, bidrag til og rabatt på medlemskap hos utvalgte treningssentre.
Søkerlisten til stillingen kan bli offentliggjort i henhold til offentleglova § 25. Hvis du ønsker å unngå å bli oppført på denne listen, må du krysse av for dette i søknaden din og begrunne hvorfor. Skulle vi ikke kunne imøtekomme ditt ønske, vil vi kontakte deg før søkerlisten blir offentliggjort. Du vil da få muligheten til å trekke din søknad dersom du ønsker det.
Om arbeidsgiveren
Sykehuspartner - vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.
Sykehuspartner forvalter og drifter avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartners mål er å være en effektiv og brukernær leverandør og være en drivkraft for digital transformasjon.
Sykehuspartner har ca 2000 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.
Sykehuspartner er miljøsertifisert.
Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Hoffsveien 1D, 0275 Oslo
- Flere arbeidssteder: Jon Lilletunsvei, 4879 Grimstad
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Helse og omsorg, IT, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
KI, utvikling, Kundeservice, Support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392109428
- Sist endret