HR-Partner BPA
Humana omsorg og assistanse
- Frist 18.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med HR og BPA i en stor organisasjon?
I Humana omsorg og assistanse jobber vi etter visjonen “Alle har rett til et godt liv, ja alle!”
Likestillingsverktøyet Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA) er sentralt i dette arbeidet, og som HR-rådgiver hos oss får du en stilling som opererer i spenningsfeltet mellom støtte og drift.
Vi har 3500 assistenter som jobber for 600 kunder (arbeidsledere), og du vil jobbe med to lovverk der du balanserer behovet for brukerstyring med bestemmelsene i arbeidsmiljøloven. Hos oss får du ta i bruk hele spekteret av HR-faget.
Du er omgjengelig og positiv i møtet med andre mennesker, noe som gjør at dialogen med BPA-rådgiverne er preget av tillit og respekt. De håndterer den daglige kontakten med kunder og assistenter, men du er sparringspartner for dem og bidrar med råd og veiledning i komplekse personalsaker, så vel som arbeidstid og arbeidstidsplanlegging.
Med din brede erfaring fra HR-feltet evner du å skape en felles problemforståelse og bruke lovgivningen som bakgrunn for en konstruktiv dialog mellom alle partene i en ordning.
Vi bruker en del større, digitale systemer, og du blir sentral i å utvikle prosesser og verktøy på hele HR-området. Timeregistreringsverktøyet Tamigo er viktig for alle parter i en ordning, og du vil være superbruker i dette systemet.
Du vil også ha overordnet ansvar for rekrutteringsprosessene i divisjonen, med superbruker-rolle i rekrutteringsverktøyet TeamTailor.
Stillingen er tilknyttet kontoret vårt på Lysaker.
Hvorfor kommer du til å trives hos oss?
- Du vil være en del av et viktig samfunnsoppdrag, med en funksjon som betyr noe for enkeltmennesker
- Du trigges av bredden i arbeidsoppgaver som kommer med å jobbe i en stor organisasjon
- Du jobber sammen med gode kollegaer i HR-avdelingen i divisjonen og kan sparre med HR-organisasjonen på konsernnivå
- Du får brukt dine gode evner som relasjonsbygger
Hva skal til for å lykkes hos oss?
- Du har HR-utdanning eller annen relevant utdanning på bachelor- eller masternivå
- Du har bred erfaring fra HR-feltet
- Du er trygg i digitale systemer
- Du er god i møte med folk og skaper fort tillit
- Du har gjerne erfaring fra BPA
Vi er en arbeidsplass som heier på ulikhet, og vi har flere kolleger med grader av funksjonsnedsettelse, og som selv har BPA. Om du har erfaring som arbeidsleder eller assistent, vil vi anse dette som en tilleggskvalifikasjon.
Hvorfor skal du jobbe hos en privat tilbyder av brukerstyrt personlig assistanse?
- Vi verdsetter nytenking og vil ha våre ansatte til å påvirke både faglig og sosialt
- Det er trygt å være ansatt i en stor organisasjon
- Du får tilgang til et omfattende fordelsprogram
- Du kan ta videreutdanning i kombinasjon med jobb
- Du har karrieremuligheter internt i organisasjonen
HR-leder Heidi Jensen blir din nærmeste leder, og hun hører gjerne fra deg om du har spørsmål om stillingen. Du treffer henne på telefon 924 19 069.
Søknadsfrist 18. februar. Vi gjennomfører intervjuer fortløpende.
Vi tror på glede, engasjement og ansvar, og hvis du deler våre verdier, vil vi gjerne høre fra deg!
Humana omsorg og assistanse er et av Nordens største selskaper innen assistanse-, sosial- og helsesektoren. Mer enn 22 000 engasjerte medarbeidere utfører tjenester for nesten 10 000 mennesker i Sverige, Norge og Finland.
Om arbeidsgiveren:
Humana omsorg og assistanse utvikler og leverer omsorgs- og assistansetjenester etter enkeltmenneskers behov og samfunnets ønsker.
Om arbeidsgiveren
Humana omsorg og assistanse er et av Norges ledende omsorgs- og assistanseforetak. Vi jobber for å virkeliggjøre vår visjon om at alle mennesker har rett til et godt liv.
- Sektor: Privat
- Sted: 0380, 0380 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
HR, Personalarbeid, Rekruttering, Lederstøtte, BPA
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392114223
- Sist endret