![Academic Work logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/05/8/392/323/888_ca12adf7-1eac-418c-af4e-806f76cff8d2.jpg)
Kundesupport
Academic Work
- Frist 12.2.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Er du svensktalende og vil bli en del av et internasjonalt selskap i vekst?
Trives du med å yte god service? Er du også tilgjengelig for ny jobb innen kort tid? Da bør du lese videre om rollen som Customer Support hos Culligan!
Om stillingen
Culligan er et internasjonalt konsern og ledende leverandør innen drikkevannsløsninger. De leverer løsninger til næringsbygg og bedriftskunder, og har store selskaper som Tine og Avinor blant sine kunder. Hver dag jobber de for å levere rent og trygt drikkevann til sine kunder.
Nå søker de deg som vil jobbe med Customer Support til det svenske markedet. I første omgang er dette er 3 måneders vikariat, med mulighet til forlengelse. I rollen vil du være den første kontaktperson for selskapets kunder og kontaktpunkt for andre ansatte. Henvendelsene kan være alt fra tekniske spørsmål til behov for support eller service. Du vil både bistå direkte og koordinere videre der det er aktuelt, eksempelvis til serviceteknikere som vil reise ut til kundene.
Her vil du bli en del av kundeserviceteamet på 11 medarbeider i Norge og Sverige. Du vil jobbe fra selskapets norske hovedkontor på Trollåsen og komme inn i et miljø som beskrives som «inkluderende og trivelig». Til tider er hverdagene hektiske, men også gøy! Vi tror at du som trives med å gi god service og i en variert arbeidshverdag, vil trives god her!
Du blir tilbudt
- God opplæring og oppfølging gjennom vikariatet
- Å bli en del av et internasjonalt konsern der det kan komme fremtidige muligheter
- En selvstendig hverdag samtidig som du er en del av et hjelpsomt team
- Hjemmekontor inntil to dager i uken, mulighet for kantineordning og parkeringsplass
Arbeidsoppgaver
- Ta imot henvendelser på telefon og e-post fra kunder og ansatte
- Sikre rett håndtering ved henvendelser; dette kan være alt fra å besvare spørsmål, bestille opp utstyr og koordinere serviceoppdrag der det er aktuelt
- Følge opp kundehenvendelsene og gi tilbakemeldinger til kunder
- Aktuelle administrative oppgaver som dokumentasjon, vedlikehold av register og fakturering
Vi søker deg som
- Gjerne har erfaring fra kundeservice
- Er flytende i svensk, skriftlig og muntlig
- Raskt kan sette deg inn i nye oppgaver og i digitale systemer
- Er tilgjengelig for oppstart innen kort tid Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Sosial
- Ansvarsfull
- Stresstolerant og løsningsorientert
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
CULLIGAN NORGE AS
Culligan i det norske markedet operer gjennom en rekke selskaper, inkludert Waterlogic, Pure Water og Eden Springs, som alle er en del av vår større konsernstruktur. Totalt har de i Norden ca. 400 ansatte og leverer et bredt spekter av drikkevannsløsninger, samt kaffe- og storkjøkkenkonsepter, til et mangfoldig kundesegment. Målet er å være en foretrukken leverandør og tilby innovative, kvalitetsdrevne og bærekraftige løsninger.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Trollåsveien 34, Trollåsen, 1414 Trollåsen
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Håndverkstjenester, Industri og produksjon, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundestøtte, Support, Service, Administrasjon, Koordinering
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392323888
- Sist endret