Salgskoordinator
Permakem AS
- Frist 23.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du en administrativ stjerne som vil jobbe som salgskoordinator?
Permakem er i vekst, og vi ser etter deg som liker multitasking og tilbyr førsteklasses kundeservice til både kunder og kollegaer. Du motiveres av å føle at du virkelig får utrettet noe når du flittig og strukturert jobber deg gjennom oppgavelisten, og sørger for at alle får servicen og informasjonen de trenger.
Du er et naturtalent når det kommer til kundeservice, og følger opp kundene dine før de rekker å tenke på at de må kontakte deg.
Din rolle som salgskoordinator vil være et viktig bindeledd i selskapet, og du vil bli et ankerpunkt for leverandørene til Permakem.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Håndtere kundehenvendelser via tlf og mail som støtte for salgsavdelingen og sentralbord
- Oppfølging av kunder, leveranser og enkelte bestillinger, samt fakturering
- Være et viktig bindeledd mellom kunde og leverandør
- Anbudsarbeid – følge med og koble på selgere ved relevante anbud, samt bistå i prosessen
- Sette opp pristilbud, opprette nye kundeforhold og produkter i våre interne systemer, samt innhente oppdatert produktinformasjon
- Utarbeide rapporter, statistikk og prognoser ved brukt av Excel
- Koordinere med logistikkavdelingen og innkjøpsavdelingen for å sikre sømløse leveranser til våre kunder
Hvem er du?
Du er en administrativ stjerne som liker å jobbe strukturert og systematisk, samtidig som du forstår viktigheten av god kundeservice og det å være tilgjengelig for kundene.
Du behersker Excel, og er generelt interessert i IT-systemer og KI/AI for du ser hvordan teknologi kan bidra til en mer effektiv arbeidshverdag.
For oss er det ikke viktig at du har jobbet i bransjen fra før, men heller viktigere at du har god forståelse for kundebehandling, mestrer å holde mange baller i luften samtidig, og evner å ha orden i sysakene på samme tid. Du har en proaktiv væremåte, og har stor gjennomføringsevne som vises gjennom de gode tilbakemeldingene du får av både kunder og leverandører.
Hvorfor Permakem?
Permakem er en engasjert gjeng med bred kompetanse, og klare ambisjoner om å fortsette å vokse i det nordiske markedet. Du vil bli en del av et jordnært og godt arbeidsmiljø hvor deres verdier er å være Åpen, Ærlig, Engasjert og Sterkere sammen.
Dere kriger for å være best i deres klasse, og du vil ha en viktig rolle når dere skal ta dere til nye høyder i tiden fremover.
Du får også:
- Gunstige lønnsbetingelser
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Andre sosiale goder
Er du klar for å bli med på reisen?
Søk på stillingen ved å laste opp CV og søknad - vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
PERMAKEM AS ble etablert i 1992 og vi er i dag et heleid familieselskap og en del av Onarheim konsernet.
PERMAKEM AS er en av Norges ledende bedrifter innen import og distribusjon av råvarer og kjemi. Vi jobber internasjonalt med globale produsenter, og leverer til kunder i hele Norden innen en rekke industrier som blant annet maling og bygg, akvakultur, vei og asfalt, vannbehandling m.m.
Vi er 20 ansatte som sammen har en bred og høy faglig kompetanse innenfor våre markedssegmenter, med base i våre kontorer i Brobekkveien i Oslo.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Brobekkveien 84, 0582 Oslo, 0582 Oslo
- Bransje: Grossisthandel import/eksport, Kjemisk industri, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Salg, Kundeservice, excel, koordinering, administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392379217
- Sist endret