Sales & Bid Manager
Insider Facility Solutions AS
- Frist 03.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Sales & Bid Manager
Insider Facility Solutions har en ambisiøs vekststrategi, og Sales & Bid Manager skal bidra til oppfyllelse av avtalte salgsmål knyttet til større Facility Management (FM), renholds- og kantinekontrakter. Stillingen er ansvarlig for å etablere og vedlikeholde en egen pipeline med salgsmuligheter, for å sikre oppnåelse av eget salgsbudsjett. Videre skal stillingen bygge relasjoner til potensielle kunder i målgruppene og sikre at anbuds- og tilbudsprosesser leveres til rett kvalitet og tid, gjennom optimal ressursbruk.
Arbeidsoppgaver
- Bygge og vedlikeholde en pipeline gjennom aktiv relasjonsbygging med potensielle kunder i målgruppene (FM, renhold og kantine)
- Følge opp og oppdatere CRM-systemet kontinuerlig for å sikre oversikt over salgsprosessen
- Levere salgsmål i henhold til avtalte krav og rapportering
- Lede egne anbudsprosesser i tett samarbeid med relevante interne ressurser
- Ansvarlig for forhandlinger med kunder, inkludert kontraktsarbeid for å sikre langsiktig samarbeid
- Overlevere anbud til driftsavdeling
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdannelse, minimum bachelorgrad, eksempelvis innen salg, markedsføring, Facility Management, eiendomsforvaltning eller hotell- og restaurantfag
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk, og med grafisk fremstillingsevne
- Erfaring fra løsningssalg til større bedrifter med dokumenterbare resultater
- Erfaring fra bransjer som eiendom, hotell, eiendomsdrift eller FM-tjenester
- Erfaring med forhandlinger og kontraktsarbeid
- Prosjektledererfaring, samt erfaring fra anbudsprosesser
- Bransjeerfaring er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- Selvgående med evne til å jobbe strukturert og målrettet.
- Sterke prosjektlederegenskaper, med god ordenssans og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
- Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt.
- Resultatorientert, med god økonomisk forståelse og fokus på kontinuerlig forbedring.
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter
- Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
- Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
- Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø
- Parkeringsmulighet
Om arbeidsgiveren
Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice.
Gjennom 40 år har vi bidratt til trivsel på arbeidsplassene for store og små kunder i både offentlig og privat sektor.
Virksomheten ble etablert i 1983 og har vært i kontinuerlig vekst og utvikling. Selskapets omsetning er i dag er på ca. NOK 1 mrd. og ambisjonen er videre vekst.
Selskapet har mer enn 2800 ansatte fra over 80 ulike nasjonaliteter, og en landsdekkende tilstedeværelse med 40 driftskontorer fra nord til sør.
Hos Insider Facility Solutions er vi opptatt av å skape et arbeidsmiljø som er trygt, godt og utfordrende. Vi har tro på at mennesker utvikler seg, har arbeidsglede og yter mer hvis de ser seg selv og sitt arbeid som en del av en større helhet. Det å ta ansvar og vise tillit, være åpne og kundevennlige, er sentrale verdier som styrer oss i vårt arbeid.
- Sektor: Privat
- Sted: Ramstadsletta 15, 1363 Høvik
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Renovasjon og renhold, Restaurant, mat og uteliv
- Stillingsfunksjon: Løsningssalg, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Facility, Salg, Salgssjef, Eiendomsservice, Kantinedrift
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392381979
- Sist endret