Bildegalleri
Polaris Switchback Assault 800 LE
2014
5 870 km
794 cc
133 hk
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på EX3650Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Selger min 2014 Polaris Switchback Assault 800 LE, 144. Har hatt den siden ny, og har vært utrolig fornøyd med den. Kjøpt ny hos Åsheim Maskin AS i Troms (Nord-Norge), og hadde årlig service hos de frem til jeg flyttet sørover i 2018, siste service var 23.05.2018. Hadde gått ca 5597km da, og nå er den gått 5870km, har mest stått å samlet støv de siste årene, men har vært luftet et par ganger på et jorde hver vinter. Byttet batteri nå i januar for å gjøre den klar for salg, og smurt opp understellet.
Er ikke byttet stempler, har ikke vært behov for det i følge forhandler/serviceverksted. Ring-klaring var målt til 0,15 både på siste service i 2018, og i service i 2017 (km-stand var da under 4000km). I følge de jeg har utført servicene hos, bør det ikke vurderes stempelbytte før ring-klaring er mer enn 0,20.
Følger med praktisk oppbevaringslomme i vindskjermen, og «Chris Burrant» quicklock tunnelbag med veldig god og praktisk spade. (Tunnelbag kan også brukes som ryggsekk, og var egentlig festet kun med quicklock og bærestroppene på sekken, men en plastklips er ødelagt på ene bærestroppen, så jeg har satt den fast i boltene til salen. Har aldri brukt den som ryggsekk selv, og har stått på skuteren siden ny).
Er en del bruksmerker som er naturlig for en snøskuter, er en bulk i nedre lenkearm på begge sidene. Salen er sprukket både i framkant og i bakkant. Oppdaget nå når jeg vasket støv av skuteren at et feste på ene sidepanelet er knekt.
Bortsett fra at jeg byttet batteri nå og har byttet variatorreim har ikke jeg skrudd noe i motorrommet.
Det jeg har skrudd ellers er å montere isrivere, lage en brakett på styrefestet for å montere et feste til en gps jeg hadde en gang, laget «Biltema-finger» for gassklype på venstre side, og har byttet sal.
Kan ikke garantere for at det ikke skal skje noe med skuteren, er tross alt 11 år, og nesten ikke brukt de siste 6-7 årene. Har testet den litt etter jeg vasket av den støv og byttet batteri for å se om det var noe annet problem, og det fant jeg ikke da.
Bør besiktiges før kjøp.
Skal selge pakksleden også, veldig god og praktisk med 2 stk plastkasser, plass for en jerrykanne (se bilde), praktisk lastebøyle med gummistrikk på slik at man frakte med seg ski.
Sleden selges for 5000kr, og er ikke inkludert i prisen for skuter.
Hvis noen ønsker, kan jeg også selge tilhengeren. Er en 2019 modell 4P 380 Touring, veldig god svensk kvalitet. Mulighet for å frakte 2 skutere (i alle fall samme lengde som den selger nå). Skrutipp. Har vært litt uheldig å fått bulk bak på kapellet.
Tilhengeren kan jeg selge for 65000kr
Her er det mulig å gjøre en pakkehandel. Kan komme med egnet bil, kjøpe både skuter, pakkslede og tilhenger, og kjøre glad og fornøyd avgårde klar for nye eventyr 😄
Hvis det er ønskelig å gjøre pakkehandel, kan vi diskutere pakkepris 😉
Er ikke byttet stempler, har ikke vært behov for det i følge forhandler/serviceverksted. Ring-klaring var målt til 0,15 både på siste service i 2018, og i service i 2017 (km-stand var da under 4000km). I følge de jeg har utført servicene hos, bør det ikke vurderes stempelbytte før ring-klaring er mer enn 0,20.
Følger med praktisk oppbevaringslomme i vindskjermen, og «Chris Burrant» quicklock tunnelbag med veldig god og praktisk spade. (Tunnelbag kan også brukes som ryggsekk, og var egentlig festet kun med quicklock og bærestroppene på sekken, men en plastklips er ødelagt på ene bærestroppen, så jeg har satt den fast i boltene til salen. Har aldri brukt den som ryggsekk selv, og har stått på skuteren siden ny).
Er en del bruksmerker som er naturlig for en snøskuter, er en bulk i nedre lenkearm på begge sidene. Salen er sprukket både i framkant og i bakkant. Oppdaget nå når jeg vasket støv av skuteren at et feste på ene sidepanelet er knekt.
Bortsett fra at jeg byttet batteri nå og har byttet variatorreim har ikke jeg skrudd noe i motorrommet.
Det jeg har skrudd ellers er å montere isrivere, lage en brakett på styrefestet for å montere et feste til en gps jeg hadde en gang, laget «Biltema-finger» for gassklype på venstre side, og har byttet sal.
Kan ikke garantere for at det ikke skal skje noe med skuteren, er tross alt 11 år, og nesten ikke brukt de siste 6-7 årene. Har testet den litt etter jeg vasket av den støv og byttet batteri for å se om det var noe annet problem, og det fant jeg ikke da.
Bør besiktiges før kjøp.
Skal selge pakksleden også, veldig god og praktisk med 2 stk plastkasser, plass for en jerrykanne (se bilde), praktisk lastebøyle med gummistrikk på slik at man frakte med seg ski.
Sleden selges for 5000kr, og er ikke inkludert i prisen for skuter.
Hvis noen ønsker, kan jeg også selge tilhengeren. Er en 2019 modell 4P 380 Touring, veldig god svensk kvalitet. Mulighet for å frakte 2 skutere (i alle fall samme lengde som den selger nå). Skrutipp. Har vært litt uheldig å fått bulk bak på kapellet.
Tilhengeren kan jeg selge for 65000kr
Her er det mulig å gjøre en pakkehandel. Kan komme med egnet bil, kjøpe både skuter, pakkslede og tilhenger, og kjøre glad og fornøyd avgårde klar for nye eventyr 😄
Hvis det er ønskelig å gjøre pakkehandel, kan vi diskutere pakkepris 😉
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 631 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 49 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Polaris
- Modell
- Switchback Assault 800 LE
- Modellår
- 2014
- Type
- Snøscooter
- Effekt
- 133 hk
- Slagvolum
- 794 cc
- Kilometerstand
- 5 870 km
- Vekt
- 269 kg
- Farge
- Svart-Flerfarget
- Registreringsnummer
- EX3650
- Chassis nr. (VIN)
- SN1CL8GE2EC030026
- Eiere
- 1
Utstyr
- Revers
- Slepekrok
- Varmeholker
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
2360 RudshøgdaLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
49 500 kr
Fagernes
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/02/1/391/915/211_86275406-19c5-4fb2-95e5-1dcae6b80939.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/02/1/391/915/211_86275406-19c5-4fb2-95e5-1dcae6b80939.jpg)
50 631 kr
Selbu
Polaris Rmk 800
75 631 kr
Lakselv
Yamaha
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/04/9/392/113/939_6e8543ea-aa3e-4f72-90c5-988789b447f9.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/04/9/392/113/939_6e8543ea-aa3e-4f72-90c5-988789b447f9.jpg)
45 000 kr
Os i Østerdalen
Polaris Assault rmk
42 631 kr
Furuflaten
Polaris Switchback Assault 2.0 ES
49 631 kr
Harstad
Polaris Assault 800
69 000 kr
Ramfjordbotn
Polaris Switchback Assault 800 BD
20 000 kr
Bjugn
Polaris RMK 600 144"
30 631 kr
Kirkenes
Polaris Indy Voyager
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/07/7/392/619/237_1ceac4f3-0641-4ded-a83a-8345b36f87ef.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/07/7/392/619/237_1ceac4f3-0641-4ded-a83a-8345b36f87ef.jpg)
72 000 kr
Vikersund