![Bilde fra arbeidsgiver](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/7/vertical-5/07/9/96c/4ce/90-/def/b-1/1eb/-81/5c-/a76/1b4/8f5/359_48799740.jpg)
Booking og kundeservicemedarbeider
HK Thon Hotels
- Frist 28.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker en ny booking og kundeservicemedarbeider til Thon Hotels Kundesenter, Bookingavdeling
Trigges du av hektiske dager med høyt tempo, gode kollegaer og liker å gjøre det lille ekstra for gjestene? Er du effektiv på mail, glad i å snakke på telefon, god til å prioritere riktig og en problemløser?
Da er dette stillingen for deg! Vi søker nå etter ny Booking og kundeservicemedarbeider til 100% stilling. Thon Hotels Kundesenter består av ulike fagområder med ulike ansvarsoppgaver, både ut mot våre felles kunder og gjester, og support til våre hoteller.
- Booking og kundeservice; tar hånd om alle våre individuelle gjester som tar kontakt pr. telefon, e-post eller via våre hjemmesider og koordinerer alle nye forespørsler og detaljer fra turoperatører. I tett samarbeid med salgsavdelingen, revenueavdelingen og hotellene har vi ansvar for å kartlegge kundens behov og potensial og sørge for å skreddersy de beste løsningene for kunden. Ansvar for våre Thon+ medlemmer og er en support avdeling både for hotellene og de andre fagområdene på Kundesenteret.
- MICE Innesalg; er den profesjonelle rådgiveren for våre kunder og gjester, og skal sikre at de har de beste forutsetningene for å legge til rette for fargerike møter, konferanser og eventer. I tillegg koordinerer rom/frokost grupper fra både bedrift og privat markedet.
Arbeidstiden er hovedsakelig mandag til fredag kl. 08.00 – 16.00 og 10.00 – 18.00.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Booking av individuelle rom (til og med 9 rom) i henhold til standarder og gjeldende strategi
- Salg og booking av turgrupper fra hele verden som allerede har en eksisterende samarbeidsavtale med Thon Hotels
- Detaljhåndtering og planlegging av fritidsreisende som reiser i grupper.
- Håndtere kundehenvendelser via telefon og mail, i samarbeid med resten av kundesenteret og hotellene
- Support for våre hoteller ved endt opphold (fakturering).
For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:
- Trives med å jobbe selvstendig med egne oppgaver samtidig som du er en del av et stort team
- Er proaktiv og bidrar med ideer og innspill
- Er ansvarsfull ovenfor dine kunder og kollegaer
- Er tilpasningsdyktig i en endrende hverdag, og i stand til å prestere på et høyt nivå når det kommer til store arbeidsmengder og korte frister
- Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
- God teknisk forståelse, god kjennskap til Opera er en fordel
Vi tilbyr:
- Et inkluderende, hyggelig og hektisk arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et engasjert og hardtarbeidende team. Du vil alltid ha et team rundt deg for idémyldring og bistand
- Mulighet til å påvirke, din arbeidsinnsats vil ha en direkte påvirkning på at Thon Hotels oppnår sine mål, både kvantitative og kvalitative
- Dyktige og fremoverlente kollegaer som spesialiserer seg på å sette farge på dagen til våre gjester
- Opplæring og gode utviklingsmuligheter i en aktiv og spennende organisasjon
- Sentrale store lokaler med åpen kontorløsning ved Oslo S med sykkelparkering, gratis velutstyrt treningsrom og kantineordning
- Diverse ansattfordeler og gode personalrabatter både ved våre hoteller og restauranter, og ulike butikker og aktiviteter
Kundesenteret er en del av Thon Hotels og lønnes med utgangspunkt i tariff for hotell og restaurantnæringen. Lønnsnivå er avhengig av erfaring og kvalifikasjoner.
Om arbeidsgiveren
Olav Thon Gruppen har en omsetning på ca. 8,5 mrd. kr og sysselsetter ca. 3 200 årsverk.
Thon Eiendom er markedsledende innenfor eiendom med ca. 100 kjøpesentre og ca. 500 næringseiendommer i Norge og utenlands.
I eiendomsdivisjonen inngår det børsnoterte selskapet Olav Thon Eiendomsselskap ASA.
Thon Hotels er en av Norges ledende hotellkjeder med ca. 70 hoteller i Norge og utlandet.
- Sektor: Privat
- Sted: 0184 Oslo
- Bransje: Hotell og overnatting, Konsulent og rådgivning, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontorarbeid, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Booking, Konsulent, Hotell, Kontor, Reiseliv
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392502783
- Sist endret