![Nannestad kommune Tilrettelagte tjenester logo](https://images.finncdn.no/dynamic/320w/logo/object/1209691917/iad_953076615364265978nklogo.png)
Enhetsleder
Nannestad kommune Tilrettelagte tjenester
- Frist 02.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Spennende lederstilling
Tilrettelagte tjenester søker etter enhetsleder for VenneBo boretslag. Vi søker etter en initiativrik, trygg og engasjert leder som ønsker å bidra til videreutvikling av våre tjenester. Vi arbeider for å gi en meningsfull og tilrettelagt hverdag for mennesker med ulikt hjelpe og bistandsbehov og som har en funksjonsvariasjon.
Tilrettelagte tjenester er en virksomhet i vekst og endring. Vi gir tjenester i heldøgns bemannede boliger, som tjenester i hjemmet eller på vårt dagsenter KAN.
Vi ønsker og søker deg som er god på å bygge relasjoner og som har et engasjement for mennesker som trenger det lille ekstra. VenneBo borettslag er et prosjekt som vil være ferdigstilt desember 2025 og vil ha en døgnbemannet drift.
Her skal det bo 10 unike beboere som alle skal eie sin egen leilighet. Beboerne vil eie hele bygget, pårørende / verger vil danne styret i borettsalget og kommunen vil leie personalfasilitetene og stå for bemanningen. Det er lagt opp til veldig gode fellesarealer og personalfasiliteter. Dette er unge voksne beboere som vil ha en aktiv og innholdsrik hverdag.
Dette er en sjelden og unik mulighet, der du som enhetsleder vil være med på å bygge opp en drift, planlegge innflytning, oppbygning og innhold i samarbeid med beboerne, pårørende / verger.
Vi gleder oss til å få på plass et nytt medlem til vår ledergruppe som består av virksomhetsleder og 5 andre enhetsledere.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Arbeidsoppgaver:
- Lede, utvikle og organisere egen drift
- Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Ha ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Legge til rette for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved enheten
- Stillingen inngår i Tilrettelagte tjenesters ledergruppe
- Rapportere på resultat og drift til virksomhetsleder
- Sikre godt samarbeid med eksterne samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner:
- Må ha 3-årig høyskoleutdanning på bachelor nivå innen helse- og sosial.
- Må ha relevant ledererfaring
- Videreutdanning innenfor ledelse er en fordel
- God kjennskap til tjenesteområdet som omfattes av Tilrettelagte tjenester
- Må ha gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- Må ha god økonomiforståelse
- Må ha god erfaring og kompetanse med turnusplanlegging
- Må ha erfaring med personer med ulike funksjonsvariasjoner
- Må ha god kjennskap til relevant lovverk
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Må ha førerkort klasse B
Egenskaper:
- Være innovativ og nytenkende
- Glad i aktivitet og være en pådriver for å skape en aktiv og spennede hverdag
- Du er god på å bygge relasjoner
- Du tenker helhetlig på tvers av enheter og virksomheter
- Du er en leder som er tydelig og kan innføre nødvendige endinger
- Du skaper engasjement og deltakelse
- Du er endringsvillig og jobber alltid etter forbedringer for å levere gode og effektive tjenester
Vi tilbyr:
Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Godt, inkluderenden og spennende arbeidsmiljø
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Om arbeidsgiveren
Kommunen er langstrakt og har god plass til utvikling. Vi har fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, en ungdomsskole og videregående skole lokalisert i kommunesentrumet Nannestad. Vårt mål er å være Romerikes beste bo-kommune.
Les mer om kommunen og se film om oss her: https://www.nannestad.kommune.no/tjenester/politikk-og-planer/om-kommunen/
Vi håper du synes Nannestad kommune er attraktiv og at den ledige stillingen du leser om er interessant, for vi ser frem til å møte deg.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Teiealleen 31, 2030 Nannestad
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Ledelse, Ledelse
Nøkkelord
Helse, ledelse, borettslag, VenneBO, helseleder
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392534444
- Sist endret