
Senior Forretningskonsulent Økonomi
Oseberg Solutions AS
- Frist 17.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Erfaren regnskapsfører og lyst til å jobbe med ERP og Microsoft sine systemer?
Har du bred erfaring fra regnskapsføring og interesse for ERP-systemer og Microsoft-teknologi?
Vil du jobbe hos en av Norges ledende Microsoft Dynamics 365 partnere? Vi søker en Senior Forretningskonsulent med et analytisk blikk, og som er lidenskapelig opptatt av å utvikle og optimalisere økonomiske prosesser. Har du erfaring med regnskapsføring og/eller revisjon, og har jobbet med ERP-systemer tidligere, spesielt Microsoft Dynamics 365 Business Central? Da kan dette være en spennende karrieremulighet for deg!
Vi ser etter deg som er strukturert, pålitelig og har gjennomføringskraft. Du har en genuin interesse for å finne løsninger som gir verdi for kundene, og du trives i en rådgivende rolle. Du kjenner deg igjen i beskrivelsen av å være engasjert, analytisk og motivert for å jobbe med teknologi og forretningsprosesser.
Hva vil du jobbe med hos oss?
Du får en viktig rolle i å hjelpe våre kunder med å implementere og videreutvikle løsninger i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Du vil bruke din økonomiforståelse til å analysere forretningsprosesser, finne forbedringsmuligheter og utvikle løsninger. Du vil få en unik mulighet til å kombinere fag med teknologi og være med på å effektivisere hverdagen til våre kunder.
Vi har to team med ulike fokusområder, så du vil få muligheten til å jobbe med det som engasjerer deg mest. Enten du brenner for å hjelpe nye kunder med implementering, eller du ønsker å bidra til å optimalisere eksisterende løsninger, vil du få en rolle som passer din kompetanse og interesse.
Ønsket bakgrunn og erfaring:
Høyere relevant utdanning innen økonomi. Lengere relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
Bred erfaring fra regnskapsføring og/eller revisjon.
Erfaring med forretningssystemer, gjerne Microsoft Dynamics 365 Business Central (eller Dynamics NAV).
God forståelse for forretningsprosesser og interesse for teknologi.
Erfaring med kartlegging av rutiner/prosesser for å identifisere mulige forbedringsområder.
Erfaring fra virksomheter innen handel er en fordel, men ikke et krav.
Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos våre kunder.
Det er et krav at du behersker norsk (eller et annet skandinavisk språk), både skriftlig og muntlig, i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.
Hvorfor velge Oseberg Solutions?
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver: Du får jobbe med det nyeste innen teknologi, og vil være med på å forme løsninger for våre kunder i spennende bransjerettede prosjekter.
Mulighet til faglig og personlig utvikling: Vi satser på kontinuerlig læring og kompetanseutvikling. Hos oss får du muligheten til å utvikle deg både innen økonomi og teknologi.
Et inspirerende og sosialt arbeidsmiljø: Et godt arbeidsmiljø er noe vi setter høyt. Vi er en gjeng som støtter hverandre, både profesjonelt og sosialt. Vi har et arbeidsmiljø preget av samarbeid, engasjement og kunnskapsdeling.
Fleksibilitet og påvirkning: Vi legger til rette for «work-life-balance» for alle våre medarbeidere. Du får stor mulighet til å påvirke både din egen hverdag og arbeidsoppgaver, i tråd med din kompetanse og interesse.
Lokasjon og personalordninger: Vi holder til i nyoppussede lokaler svært sentralt ved Nationaltheatret, med en god kantineordning. I tillegg tilbyr vi gode personal-, pensjons- og forsikringsordninger til våre ansatte.
Om arbeidsgiveren
Oseberg Solutions AS ble etablert i 2000 og er en av Norges ledende leverandører av forretningssystemet Microsoft Dynamics 365. Vi har fokus på å skape mer effektive virksomheter og er en viktig strategisk samarbeidspartner for våre kunder.
Våre hovedprodukter er Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Customer Engagement (Sales, Marketing & Customer Service) og Power Platform. Sammen med våre egenutviklede app’er/produkter og utvalgte 3. partsløsninger, gir det våre kunder helhetlige og effektive løsninger for god virksomhetsstyring.
Oseberg Solutions er et selskap som legger stor vekt på sosialt miljø og faglig utvikling som en del av bedriftens suksessfaktor. Våre verdier er viktige for en sterk selskapskultur, og forteller våre kunder hva de kan forvente av oss og hva vi kan forvente av hverandre. Vi er innovative, pålitelige, har gjennomføringskraft og et sterkt engasjement.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Kronprinsens gate 17, 0251 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Grossisthandel import/eksport, IT - programvare, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Økonomi og regnskap, Rådgivning
Nøkkelord
Microsoft, Økonomi, Forretningssystem, Finans, ERP
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392537165
- Sist endret