![Riverty Norway AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/11/9/392/547/929_29144bd4-f27d-4663-b4f9-dcb2153e0de4.png)
Customer Service Specialist
Riverty Norway AS
- Frist 1.3.2025
- Ansettelsesform Vikariat
ØNSKER DU Å BLI EN DEL AV VÅRT KUNDESENTER I SANDEFJORD? BLI MED PÅ LAGET!
Vi søker 3 nye medarbeidere i 100% stillinger til vårt hyggelige kundesenter i Sandefjord. Ønsket oppstartsdato er 5. mai eller etter nærmere avtale. Dette er vikariater i 1 år og med mulighet til forlengelse.
Som Customer Service Specialist vil du primært behandle kundehenvendelser for våre klienter på telefon og e-post, samt enkelte back office oppgaver. Du vil inngå i et av våre fire team, men vi jobber alle sammen mot et felles mål.
Normal arbeidstid er mandag til fredag kl 0800 - 1600, inkl ½ time lunsjpause. Så fremt man forholder seg til sin telefonvakt og 8 timers arbeidsdag vil det være mulig å flekse på arbeidstid før kl 09:00 og etter 15:00.
Verdsetter du et veletablert selskap med gode rutiner og et inkluderende arbeidsmiljø? Ser du frem mot å være en del av et arbeidsfelleskap i et hektisk miljø hvor DU spiller en viktig rolle? Er det slik at du også verdsetter godt humør på arbeidsplassen, ja da synes vi du skal gripe sjansen!
Arbeidsoppgaver:
- Håndtering av kundehenvendelser, hovedsaklig på telefon og e-post
- Reskontro og betalingsoppfølging
- Bilagsregistrering
- Håndtering av returpost og diverse back office oppgaver
Vi tror at du lykkes best ved å:
- Beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Like å jobbe på telefon - da dette vil være din primære kommunikasjonsform
- Være opptatt av å skape gode kundeopplevelser, og ha en positiv innstilling til kunders utfordringer
- Besitte tallforståelse
- Støtte teamet ditt ved å bidra positivt til servicegrad og litt ekstra "stå på vilje" på hektiske dager
- Beherske grunnleggende IT-systemer, så du evner å sette deg inn i våre ulike IT-verktøy
- Du har godt humør og synes at en jobb på kundesenter er akkurat det som passer for deg
Vi tilbyr:
- Et internasjonalt selskap med vekstambisjoner
- Fine lokaler, sosiale arrangementer og en arbeidsplass hvor du spiller en viktig rolle
- Konkurransedyktige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger
- God opplæring og et sosialt og godt arbeidsmiljø
Søknadsprosess:
Søknader ønskes så raskt som mulig og innen 1. mars, via vår søknadsportal. Vi behandler søknader fortløpende.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
About us
We are Riverty. And we believe everyone should be in control of their financials. We ask you to join in. Because together with you, we build the most human-centric fintech. We build on experience of more than 50 years. More than 5,000 people in 13 countries drive our company and contribution to society. And we have their backs. We make sure they feel supported and included: Across teams, across physical and invisible borders and across the globe.
Our world is growing. And we’re here. Together, we’re finding smarter, simpler, seamlessly connected ways to manage money. By leveraging data and financial technology, our holistic solutions provide flexible payments, smarter accounting, and fair debt collection, all aimed at fostering everyone's financial growth.
And. Everything we do, starts with you. Join us and let‘s build a more sustainable financial future, together.
More information on riverty.com/careers. Are you already convinced? Then we look forward to receiving your online application – with just a few clicks.
We look forward to applications from candidates who contribute to the diversity of our company. We relate diversity in particular to the dimensions of cultural or social origin, religion, age, disability, gender and sexual identity.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: 3241 Sandefjord
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Saksbehandler
Nøkkelord
kundeservice, kundesenter, kundeservicemedarbeider, kommunikasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392547929
- Sist endret