![Ability FM AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/07/5/392/565/885_a32cb99c-8e88-4cf5-97e5-a7340d3299b6.png)
Driftsleder temporær avdeling, Stavanger
Ability FM AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du god på drift og har kommersiell teft?
Stillingsbeskrivelse:
Som operativ salgs- og driftsleder for temporære renholdsoppgaver får du en variert og ansvarsfull rolle der du kombinerer daglig drift med forretningsutvikling. Du vil ha ansvar for å sikre effektiv gjennomføring av midlertidige renholds prosjekter, samtidig som du arbeider aktivt med å tiltrekke nye kunder og øke inntektene fra eksisterende kunder.
Dine ansvarsområder:
· Operativ drift, lede og koordinere renholdsteam på midlertidige oppdrag, inkludert bemanning, arbeidsfordeling og oppfølging.
· Kvalitetssikring, sikre at tjenestene leveres i henhold til avtaler, tidsfrister og kvalitetsstandarder gjennom jevnlige inspeksjoner og kvalitetskontroller.
· Rekruttering og personaloppfølging, støtte i rekrutteringsprosesser og sykeoppfølging i samsvar med gjeldende lover og regler.
· Utstyrs- og kjemiansvar , sikre at nødvendig utstyr og rengjøringsmidler er tilgjengelige og benyttes riktig.
· Salgs- og forretningsutvikling, utvikle og implementere salgsaktiviteter for midlertidige renholdsoppdrag.
· Kundeoppfølging, bygge og vedlikeholde sterke kunderelasjoner samt identifisere nye forretningsmuligheter.
· Økonomistyring, budsjettoppfølging, kostnadskontroll og rapportering av økonomiske resultater for renholdsprosjektene.
· Befaringer og anbud, delta i befaringer, prissetting og anbudsrunder for nye prosjekter.
Vi ser etter en engasjert og løsningsorientert leder med evne til å skape vekst og utvikling i vår avdeling for temporære tjenester. 🚀
Litt om våre krav og ønsker:
· Fagbrev innen renhold og solid erfaring fra bransjen.
· Erfaring med ledelse og koordinering av Temporær avdelingen
· Salgserfaring og evne til å identifisere nye forretningsmuligheter.
· God økonomiforståelse og erfaring med budsjett- og kostnadskontroll.
· Norsk muntlig og skriftlig (flere språk er en fordel).
· Komfortabel med digitale verktøy som Outlook, Teams og Microsoft Office (Excel).
Hva kan du forvente deg?
Er du den rette personen for oss vil du komme inn i et flott team med dyktige kolleger som alle har mange års erfaring i bransjen.
Vi samarbeider og spiller hverandre gode, samtidig som vi stiller krav til oss selv og våre medarbeidere. Vi er ansvarlig for egen læring, men du får selvsagt ei hånd å holde i den første tiden.
Vi oppfordrer også menn til å søke.
Tiltredelse og lønn etter avtale.
Om arbeidsgiveren
Om Ability:
Ability har siden oppstarten i 1991 blitt et av Norges største Facility Service selskap med 1800 medarbeidere og ca. 700 mill. i omsetning. Ability er et nasjonalt selskap med hovedkontor i Bergen og regionale avdelinger i Oslo, Stavanger og Trondheim. Selskapet leverer tjenester innen renhold, kantine, hotell og eiendomsservice. Vi leverer relevante tjenesteløsninger til våre kunder i dag og for fremtiden. Innovasjon er en forutsetning for at vi skal utvikle oss som selskap.
Vi kjenner og tar vårt ansvar for bærekraft, og jobber etter globale tiltak for utvikling med et sterkt miljøfokus for alle våre tjenesteområder. Våre retningslinjer og mål for samfunnsansvar, er direkte knyttet opp mot våre bedriftsmål, og alle handlinger er basert på våre verdier.
I Ability er vi stolt av vårt mangfold, og ønsker de som vil være med på å bidra til entusiasme i alt, velkommen.
Nok om oss, dette er hva vi ønsker av deg:
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Svanholmen 7, 4313 Sandnes
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Eiendom, Renovasjon og renhold
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kvalitetssikring, Ledelse
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
driftsledelse, renhold, kundebehandling, befaring, kvalitetssikring
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392565885
- Sist endret