![Naardic AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/07/8/392/583/528_30ae2624-174d-4c0b-9f56-13c8d1b1a4a5.png)
VP Marketing
Naardic AS
- Frist 23.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Klar, ferdig, vekst! Naardic ansetter VP Marketing!
Naardic er ikke et vanlig treningssenter, eller en tradisjonell treningsapp. Naardic er et teknologidrevet treningsunivers der brukerne får interaktiv oppfølging fra trenere i sanntid – der de er. De har en plattform som fungerer, fornøyde kunder, og en klar visjon: Å gjøre det enklere for folk å trene og holde seg i form.
Nå skal de skalere. De har 3 000 betalende kunder og en sterk trial-to-paid rate. Et solid grunnlag for å hente flere lønnsomme kunder i Norge og deretter ta Naardic ut i andre markeder. Og da blir du sentral!
Stillingen som VP Marketing
Som VP Marketing vil du ha ansvaret for Naardics vekststrategi og markedsføring. Rollen kombinerer data og analyse med operativ gjennomføring, evaluering og kontinuerlig forbedring av markedstiltakene.
Ansvarsområder:
- Optimalisere kundeanskaffelse med fokus på CLV/CAC for skalerbar og lønnsom vekst.
- Forbedre trial-to-paid conversion ved å identifisere og justere sentrale markedsføringsdrivere.
- Redusere churn og øke retention gjennom analyse og målrettede tiltak.
- Segmentere målgrupper for å maksimere markedsføringspresisjon og langsiktig verdi.
- Sikre best mulig budsjettallokering, basert på faktiske prestasjonsdata.
- Løpende optimalisering av annonsering, community-building og hele kundereisen
- Videreutvikle plattformen i samarbeid med teamet for å styrke konvertering og lojalitet.
Hvem ser vi etter?
Naardic ser etter en deg som er analytisk og allerede jobber datadrevet, og kan omsette innsikt til handling. Du trenger ikke å være ekspert på alle markedsføringsdisipliner, men du må ha bred nok innsikt til å ta informerte, strategiske beslutninger på tvers av performance marketing, SEO, CRM og community building.
Nøkkelkompetanse
- Dokumenterte resultater med å drive B2C-vekst, særlig gjennom betalt markedsføring i tech-selskaper med abonnements- eller lignende forretningsmodell.
- Sterk forståelse av abonnementsøkonomi, inkludert trial-to-paid conversion, churn-reduksjon og CLV-optimalisering.
- Erfaring fra en tilsvarende rolle i et selskap med internasjonal eller nordisk tilstedeværelse.
- God teknologiforståelse, sterke analytiske evner og interesse for og kompetanse på data
- Dokumentert erfaring med datadrevet markedsføring, inkludert CAC/CLV-optimalisering, segmentering og bruk av innsikt for å optimalisere kampanjer og kundereiser.
- Sterk kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig.
For å lykkes i denne stillingen må du ha en effektiv og strukturert arbeidsstil. Naardic er et lite, ambisiøst team der tempoet er høyt, og beslutninger tas raskt.
Hva du får hos Naardic
I denne rollen kan du bidra til bedre folkehelse sammen med ambisiøse mennesker som er klare for å ta Naardic til neste nivå.
- Naardic er klar for scale – modellen er testet, validert og bevist å fungere.
- Jobb med et produkt kundene elsker – 4,8 i snitt på Trustpilot, kunder som opplever en sterk fellesskapsfølelse og en løsning som fjerner dørstokkmila.
- Du får ressurser og backing – selskapet har hentet kapital, viktigheten av markedsføring er forankret til topps, og det er budsjett for å gjennomføre nødvendige veksttiltak.
- Utviklingsmuligheter og gode sparringspartnere – selskapet har et nytt styre og ny CEO med solid forretningsforståelse, profesjonalitet og erfaring med vekst.
- Du får engasjerte kollegaer som brenner for konseptet og trenere som leverer topp kvalitet.
- Jobb i fine omgivelser, inkludert et fullt utstyrt treningsrom på kontoret i Nydalen
- Få betingelser tilpasset din kompetanse og erfaring, med muligheter for utvikling og vekst.
Klar for en utfordrende og givende stilling?
Ikke vent, meld din interesse nå!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Gjerdrums vei 11, 0484 Oslo
- Bransje: Idrett og trening, IT - programvare, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Analyse, Ledelse, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
datadrevet markedsføring, analyse, konverteringsoptimalisering, churn reduksjon, markedsføring
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392583528
- Sist endret