Leder team - Ålesund
Lucky Bowl Ålesund
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Lyst på Ålesunds mest underholdene jobb?
Til vår nye avdeling i Ålesund søker vi nå ett leder team bestående av Manager i 100% stilling og en Assistant i 60-80% stilling etter nærmere avtale.
Planlagt åpning medio mars 2025 - Oppstart etter avtale
Manager har det fulle driftsansvaret for restaurant og bowlinghall. Og Assistant Manager støtter og bistår Manager i arbeidsoppgaver. Begge stillingene er 100% operative stillinger.
Erfaring fra butikk eller hotell og restaurantdrift er en fordel, men ikke et krav.
Personalansvar i tidligere jobber er ønskelig - spesielt for Manager.
Managers sentrale arbeidsoppgaver:
- Personalansvar.
- Rekruttering og opplæring.
- Utvikle, coache og motivere teamet.
- Sikre ett bra arbeidsmiljø
- Kasse arbeid.
- Matlaging og kjøkken arbeid.
- Kundebehandling
- Gjennomføring av bursdagsselskap og firmaevent.
- Sikre at hallen til enhver tid holder "Lucky Bowl Standard".
- Jobbe operativt og sikre en fantastisk opplevelse for våre gjester!
Assistant Managers sentrale arbeidsoppgaver:
- Kundebehandling.
- Kasse arbeid.
- Støtte og bistå manager i arbeidsoppgaver.
- Personalansvar.
- Sikre gode rutiner.
- Være med å bygge opp et godt arbeidsmiljø.
- Gjennomføre bursdagsselskap og firmaevent.
- Matlaging og kjøkken arbeid.
- Jobbe for at hallen til enhver tid holder "Lucky Bowl Standard"
- Sikre en fantastisk opplevelse for våre gjester!
Personlige egenskaper
- Erfaring fra kundeservice og ledelse.
- Resultatorientert.
- Selvstendig.
- Øye for detaljer.
- Liker høyt tempo.
- Gode norsk og engelskkunnskaper.
- Utadvendt med et smittende humør.
- Fremoverlent og "på".
- Bestått Kunnskapsprøve i Alkoholloven. (Både manager og assistant manager)
- Bestått Etablerprøve. (Kun manager)
- Bestått prøve i Ansvarlig vertskap. (begge)
Vi tilbyr
- En operativ og spennende jobb i en ekspansiv kjede.
- Utviklingsmuligheter i en voksende kjede.
- Et godt arbeidsmiljø med motiverte kollegaer.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Personal goder.
- Trygg og god arbeidsplass.
Søkere må være over 20 år.
Oppstart etter nærmere avtale
Om arbeidsgiveren
Lucky Bowl består i dag av 24 avdelinger i Norge og Sverige. Vår nye avdeling i Ålesund vil bli avdeling nr 25 i rekken.
Gruppen legger stor vekt på godt arbeidsmiljø, kvalitet og service.
Hovedkontoret til Lucky Bowl er lokalisert i Egersund.
Vi har gleden av å presentere et konsept, hvor bowling kombinert med god mat, god drikke og høy servicegrad står i fokus!
Vi inviterer til restauranter med bowling og andre kjekke aktiviteter Teambuilding, Lucky Games, barnebursdag, utdrikkningslag – you name it. Uansett anledning – om det jubileres eller fylles på med gode hverdagsminner, garanterer vi en hyggelig stund hos oss.
Hos Lucky Bowl er god atmosfære og gøyale aktiviteter kombinert med mat og drikke vår lidenskap.
De ansatte er vår viktigste ressurs og som ansatt i Lucky Bowl blir du en del av et godt arbeidsmiljø med god takhøyde. Vi ser etter mennesker som vil gi det lille ekstra for at våre kunder skal få en opplevelse de kan mimre tilbake til.
Felleskap og team er viktig for oss. Som ansatt i Lucky Bowl er du en gledesspreder og møter alltid våre kunder og kollegaer med et smil om munnen og på en åpen og inkluderende måte
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Kanalveien 1, 6010 Ålesund
- Bransje: Restaurant, mat og uteliv, Underholdning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse, Mat og servering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
restaurantledelse, bowling, service, kundeservice, personalansvar
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 392646577
- Sist endret