![Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (Nkom) logo](https://images.finncdn.no/dynamic/320w/logo/result/1892265736/iad_2199751435731834159nkm.png)
Lederstøtte
Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (Nkom)
- Frist 23.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli en nøkkelperson for ledelsen!
Er du strukturert, glad i å samarbeide, humørfylt og effektiv? Nå søker vi deg som vil være lederstøtte for Nkoms direktør og ledergruppe.
Som lederstøtte vil du være en nøkkelperson i å sikre god struktur og effektivitet for toppledelsen i en spennende og hektisk hverdag. Du ligger alltid litt foran, har et talent for orden og evner å ha god oversikt. Du vil jobbe tett med direktør, ledergruppe og inngå som del av Nkoms stab.
Vi ser etter deg som har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og kan håndtere flere oppgaver samtidig. Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og vil få ansvar for praktisk arbeid og bistå i strategisk arbeid for direktør og ledergruppe. Hvis du er fleksibel, effektiv og klar for å ta i et ekstra tak når det trengs, vil vi gjerne høre fra deg!
Stillingen er plassert i staben til avdelingsdirektør virksomhetsutvikling- og styring.
Arbeidsoppgaver
- Legge til rette for god struktur i direktørens hverdag, inkludert kalenderoppfølging og bistand til resten av ledergruppen etter behov
- Planlegge og bestille reiser for direktøren, og følge opp reiseregninger
- Utarbeide referater, holde orden på saksunderlag og lage presentasjoner
- Planlegge og fasilitere møter og arrangementer, og bidra til at disse gjennomføres effektivt og med god struktur
- Bistå ledelsen med prosess- og prosjektstøtte
- Bidra til godt samarbeid og samspill med Nkoms ledelse og organisasjon
- Andre oppgaver tilpasset kandidatens kompetanse og organisasjonens behov
Kvalifikasjoner
- Fagbrev eller utdanning på høgskole- og universitetsnivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanning. Erfaring fra lignende stilling er en fordel
- Svært god praktisk erfaring i bruk av Microsoft Office produkter
- Meget god muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne, på norsk og engelsk
- God samfunnsforståelse og kunnskap om offentlig sektor
- Du må kunne sikkerhetsklareres til HEMMELIG etter bestemmelsene i sikkerhetsloven
Personlige egenskaper
- Svært serviceinnstilt og imøtekommende
- Svært gode samarbeidsevner, proaktiv og løsningsorientert
- God evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og prioritere effektivt
- Fleksibel, høy arbeidskapasitet og villig til å ta i et ekstra tak når det trengs
Du må kjenne deg igjen i Nkoms verdier: PÅ og ÅPEN.
Motivasjon, interesse og personlig egnethet for stillingen tillegges stor vekt.
Vi tilbyr
Hvorfor velge oss?
Synes du det høres spennende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe tett sammen med ledelsen i en organisasjon som jobber med viktige tjenester for det norske samfunnet.
Hos oss finner du en god balanse mellom jobb og fritid, du har fleksitid og betalt overtid, sommertid og mulighet til å trene opptil to timer i arbeidstiden hver uke, og medlemskap i Statens pensjonskasse følger også med. Det betyr at du får en av Norges beste pensjonsordninger og mulighet til å søke om boliglån med gunstige betingelser. Vi vet at mange ønsker å kunne jobbe litt hjemmefra, og det vil vi tilrettelegge for selv om vi håper du har lyst til på komme til kontoret!
Her kan du lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss: Jobb i Nkom.
Du blir ansatt som førstekonsulent/rådgiver fra kr. 550 000 til kr. 630 000, avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.
Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til Statens pensjonskasse.
Om arbeidsgiveren
Nkom skal legge til rette for og sikre god konkurranse i markedene for bredbånd, telefoni, kringkasting og post.
Vi definerer og påvirker rammebetingelser og lovverk nasjonalt og internasjonalt, og vi representerer Norge i det mangesidige arbeidet blant annet med internett og frekvensforvaltning. Sikkerhet og beredskap i nett er en vesentlig del av ansvaret vårt.
Nkom er lokalisert i Lillesand. Mer informasjon finner du på www.nkom.no.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke, og ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre utførelse av samfunnsoppdraget vårt. Vi ønsker deg med minoritetsbakgrunn spesielt velkommen til å søke. Vi vil gjerne ha søknader også fra deg som har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, men som ellers fyller kvalifikasjonskravene til stillingen. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Vi ber deg om å dokumentere all utdanning som er relevant for stillingen. Legg ved vitnemål og karakterutskrifter i Webcruiter når du søker på stilling hos oss.
Opplysninger om hvem som har søkt denne stillingen kan bli offentliggjort, selv om søkere har reservert seg mot å bli oppført på offentlig søkerliste. Søkere vil bli varslet i forkant av eventuell offentliggjøring.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Nygård 1, 4790 Lillesand
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Sekretær
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
lederstøtte, sekretær, prosjektstøtte, koordinator
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393000359
- Sist endret