![Bilde fra arbeidsgiver](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/3/vertical-5/19/3/59c/b00/30-/e5e/d-1/1ee/-be/64-/379/d9a/96c/123_884ad87b-d609-41b1-8e43-b03cde90ddfd.jpg)
Advisor Cash Management Advisory
Danske Bank
- Frist 18.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Danske Bank ser etter en Advisor Cash Management Advisory
Cash Management Advisory Norge er en sentral del av bankens spesialistmiljø og vi samarbeider tett med bankens førstelinje.
Som Cash Management Spesialist deltar du aktivt i kundedialogen for å forstå og adressere bedriftskunders spesifikke behov innen dagligbank og Cash Management. Din hovedoppgave vil være å gi proaktiv støtte og rådgivning til kunder om konto, betalingsløsninger og digitale tjenester.
For å lykkes i rollen må du samarbeide nært med andre avdelinger for å sikre en sømløs og effektiv implementering av nye tjenester og produkter. Du må også kontinuerlig oppdatere dine kunnskaper om bransjetrender og teknologier for å forbedre kundeopplevelsen og vårt tjenestetilbud.
Som person er du proaktiv og liker å kommunisere direkte med kunder for å bygge tillit. Vi ser for oss at du har gode kommunikasjonsevner og er dyktig på samarbeid - på tvers av vårt nordiske team og med kunder. Du beskriver deg selv som kreativ, klar til å drive initiativer som forbedrer kundetilfredshet og har en sterk motivasjon for å gjøre banken bedre.
Danske Bank jobber hele tiden for å tilpasse oss fremtidens måte å drive bank på, og avdelingen har en avgjørende betydning for bankens mål om å ha de mest fornøyde bedriftskundene.
"Teamet består av medarbeidere med stor faglig tyngde og de innehar et stort engasjement, både for kunder og kollegaer. Vi ønsker å skape verdi og gode kundeopplevelser i alle våre dialoger med kundene» forteller Line, leder for Cash Management Advisory Norge.
Ansvarsområder:
- Bygge og vedlikeholde gode relasjoner med kunder gjennom behovstilpasset rådgivning og service innenfor konto, betalings- og cash management området.
- Sikre framdrift i prosesser hvor løsninger og oppsett skal etableres. Dette gjøres i tett dialog med kunden og kundeteamet.
- Sikre høy kvalitet i kundedialogen, både muntlig og skriftlig.
- Bidra til at kundene kjenner til og anvender de digitale og selvbetjente løsningene banken tilbyr.
Kvalifikasjoner:
- Vi ser etter kandidater med høyere utdanning, Bachelor eller tilsvarende, innen økonomi, finans, eller andre relevante felt.
- Tidligere arbeidserfaring fra bank- eller finanssektoren er nødvendig for å lykkes i denne rollen. Søkere bør ha solid forståelse av finansielle produkter og tjenester.
- Erfaring fra og trygghet i kundedialog.
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk.
- Som person har du svært gode problemløsningsevner og du vet å skape struktur for å forenkle komplekse utfordringer. Du er proaktiv og uredd, og du er ikke redd for å ta initiativ overfor kollegaer og kunder.
- Kompetanse på finansielle tjenester, betalings- og cash management løsninger er en forutsetning. Teknisk kompetanse innen området er fordel.
- Den vi ser etter trives med å arbeide selvstendig, men er samtidig en sosial og positiv person med overblikk og stor arbeidskapasitet.
- Du må gjerne også ha erfaring med prosjektledelse eller kunne vise til situasjoner hvor du har tatt ansvar for prosesser som har gått på tvers av avdelinger eller team.
Vi tilbyr:
- En spennende rolle i et ledende nordisk konsern.
- En variert og utfordrende arbeidshverdag, preget av engasjement og samarbeid.
- Et støttende arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Du vil jobbe i et team hvor kontinuerlig læring, ekspertise og aktiv kundesamhandling er sentralt.
- Tilgang til verdifulle fordeler for ansatte.
Er du klar til å bli en del av et team hvor ditt bidrag direkte påvirker vår suksess og våre kunders tilfredshet? Da ser frem til å høre fra deg!
Aktuelle kandidater inviteres til intervju forløpende så send din søknad i dag.
Arbeidssted vil være Trondheim.
Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med leder for Cash Management Advisory NO, Line Cecilie Sivertsen på telefon 988 16 460.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Søndre gate 13-15, 7466 Trondheim
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
cash management, rådgivning, bank, kundeservice, trondheim
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393017562
- Sist endret