![Vaktmesterkompaniet AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/10/2/393/035/332_27dc0f74-f1e3-41b8-91e6-a7b507af0978.png)
Administrativ koordinator
Vaktmesterkompaniet AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Administrative koordinator?
Vi søker etter en administrative koordinator til vår Anleggsavdeling i Oslo. Våre kundesegmenter er både private og offentlige instanser.
Ønsker du en hverdag fylt med varierte arbeidsoppgaver og har du lyst til å jobbe i team? Vi ser etter deg som har erfaring fra anleggsbransjen og som har lyst til å bidra til at vi blir bransjens best ansette arbeidsplass. Du kjenner på stoltheten av å jobbe med samfunnsnyttige oppgaver. Dette er en allsidig og selvstendig jobb. En anleggsadministrativ koordinator spiller en avgjørende rolle for å sikre at prosjekter blir gjennomført effektivt og innenfor gitte rammer. Ditt bidrag vil være viktig for et godt resultat for Vaktmesterkompaniet AS, og arbeidssted vil være Oslo
Vi i Vaktmesterkompaniet fokuserer mye på teamarbeid, da vi alle er avhengige av hverandre. Erfaringsmessig ser vi at vi oppnår mer sammen, enn hver for oss.
Arbeidsoppgaver
- Koordinere anbudsarbeidet for anleggsavdelingen
- Ansvarlig for innlevering av anbud og oppfølging av informasjon via anbudsportalen
- Oppdatere og vedlikeholde prosjektplaner og dokumentasjon
- Fakturere prosjekter og følge opp ubetalte krav i samarbeid med økonomi avd.
- Bidra til god samordning og informasjon
- Skrive møtereferater
- God kjennskap til Microsoft Word og Excel
- Gjerne kjennskap til KI
- Kjennskap og erfaring fra Bygg- og Anleggsbransjen kan være nyttig.
Vi tilbyr
- Tilpasset opplæring,
- Høyt fokus på HMS og kvalitet
- Et uformelt miljø hvor trivsel verdsettes
- En variert hverdag med ulike oppgaver
- Gode utviklingsmuligheter.
Ønskede Kvalifikasjoner
- Er engasjert, initiativrik, nøyaktig og strukturert
- Ser muligheter, er løsningsorientert og evner å ha varierte arbeidsoppgaver
- Er selvstendig og selvgående, men trives med samarbeid
- Kan jobbe målrettet og resultatorientert
- Ønsker en spennende jobb med gode muligheter for egen vekst og utvikling
- Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Gode kommunikasjonsevner
- Erfaring fra Byggoffice vektlegges
- Kjennskap og erfaring fra bygg- og anleggsbransjen kan være nyttig
- Beherske norsk muntlig og skriftlig.
- ersonlige egenskaper
- Utpreget god arbeidsmoral
- Ser positivt på nye muligheter
- Trygg på egne beslutninger
- Mestrer og trives i en hektisk hverdag
Spørsmål til stillingen rettes til Morten Werner Nielsen på telefon 905 83 480. Søknadsfrist 28 februar 2025
Om arbeidsgiveren
Vaktmesterkompaniet ble stiftet i 1932, og er markedets største aktør på utvendig vedlikehold i Oslo og omegn. Vaktmesterkompaniet tilbyr bl.a. drift og vedlikehold av offentlig veinett, gartnertjenester, containerutleie og avfallshåndtering, feiing og spyling, snøbrøyting, asfaltering og anleggsarbeid samt trafikksikringstjenester. Vaktmesterkompaniet forvalter store offentlige kontrakter, i tillegg til salg av tjenester til bedrifter, borettslag, sameier og private husstander. I 2023 oppnådde selskapet en omsetning på om lag 1 milliard kroner. Vi har 255 fast ansatte i tillegg til 400-500 innleide i sesong. Vi er godkjent lærebedrift, og vi har et tett samarbeid med SOA/BYGGOPP.
- Sektor: Privat
- Sted: Micheletveien 59-61, 1053 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon
Nøkkelord
administrativ koordinator, anleggsbransjen, fakturering, anbud, dokumentasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393035332
- Sist endret