Kundeservicemedarbeider
Manpower
- Frist 16.02.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Bli en del av vårt inkluderende team hos Nordens ledende nettbutikk for teknologi!
Er du teknisk interessert, opptatt av teknologi, og inspireres av god service? Ønsker du å jobbe med salg og kundeservice til våre privatkunder og bedriftskunder? Hos Komplett blir du en del av et inkluderende og lekent arbeidsmiljø, og en sterk kultur drevet av tekniske entusiaster som er stolte av ordtaket "vi er våre kunder". Vi oppfordrer spesielt kvinner til å søke for å styrke mangfoldet i vårt team!
Om oss:
Kompletts visjon er å være «the obvious choice», og sammen skal vi skape den beste handleopplevelsen på nett – fra A til Å. Vi er stolte av å ha de mest fornøyde og lojale kunder innen elektronikk, både blant privatkunder og i bedriftsmarkedet.
Vi ser etter deg som vil gjøre en forskjell hver dag, hvor din viktigste oppgave er å stille spørsmål, lytte og forstå kundens behov. Enten du hjelper en bedrift med teknisk rådgivning og løsninger, eller en privatkunde som trenger veiledning, så ønsker vi at du finner den perfekte løsningen gjennom god service og produktkunnskap.
Noen av arbeidsoppgavene:
Som kundeservicemedarbeider er du bedriftens ansikt utad, og håndterer kundehenvendelser via telefon, chat og e-post.
- Hjelpe og veilede privat- og bedriftskunder med å finne det perfekte produktet (salg og produktrådgivning)
- Besvare spørsmål om eksisterende kjøp og returhåndtering
- Hjelpe kunder som opplever tekniske problemer med sine produkter
- Yte profesjonell støtte til B2B-kunder og bistå med løsninger tilpasset deres spesifikke behov
Den største kundegruppen består av teknisk interesserte privatkunder som henvender seg for hjelp, råd og støtte med hjemmeelektronikk og PC. Samtidig ønsker vi å styrke vår posisjon som ekspert på teknologi og gaming også for bedriftsmarkedet, og vi søker derfor etter medarbeidere som kan bidra til å utvikle og bygge dette området videre.
Du er:
Teknisk interessert og liker å lære. Du motiveres av god service og hyggelige kollegaer. Du kommuniserer godt på norsk, både muntlig og skriftlig. Det er en fordel om du har erfaring fra kundesenter, telefonsalg og/eller annen kundebehandling. Tidligere erfaring med B2B-kunder er et pluss, men ikke et krav. Hos Komplett legges det vekt på motivasjon og læringsvilje, og det vil legges til rette for grundig opplæring og personlig utvikling der du gradvis over tid vil lære deg nye oppgaver.
Hos oss:
Vi kan tilby en jobb i et seriøst firma med mange muligheter. Er du interessert i personlig og faglig vekst, er du kommet til det rette stedet. På Komplett får du et støttende og inkluderende arbeidsmiljø der vi verdsetter mangfold. Vi ønsker å skape en arbeidsplass der alle kan trives og utvikles.
Ved aktuelle oppdrag hos vår kunde, tilbyr vi fast kontrakt i Manpower fra første dag. Du vil i forkant få grundig innføring i selve ansettelsen og oppdragets innhold. Oppfølging og kontakt med din konsulent i Manpower tilpasses etter eget ønske, og vi kan forsikre deg om at vi gjør alt vi kan for at du skal føle deg velkommen hos oss!
Generell info:
- Arbeidstid: mandag til fredag kl. 0900-1700. Bedriftskunder betjenes fra kl. 0800-1600 i dag. Åpningstider vurderes jevnlig ut fra kundenes behov.
- Stillingsprosent: 100%
- Oppstart: Snarest!
- Arbeidssted: Sandefjord
- Lønn etter tariff og god bonusordning
Det er enkelt å søke:
Opprett en jobbsøkerprofil på www.manpower.no og legg inn så utfyllende informasjon som mulig i din CV, da denne er grunnlag for vår vurdering.
Vi vurderer søknader fortløpende og anbefaler å søke raskt!
Har du spørsmål vedrørende stillingen?
Kontakt Manpower ved Ida M. Nygaard, tlf.: 97643060 eller ida.mathisen@manpower.no for en hyggelig og helt uforpliktende prat.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Komplett Services er pioneerer innen netthandel, og har vært på nett siden 1996. I dag har vi en omsetning på 8,1 milliarder i året og har 7 nettbutikker i 3 ulike segmenter for privatmarkedet, bedriftsmarkedet og distribusjon. Totalt er vi 360 ansatte fordelt mellom Sandefjord, Oslo, Gøteborg og Stockholm.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Østre kullerød 4, 3221 Sandefjord, 3241 Sandefjord
- Bransje: Butikk og varehandel, Elektronikk, Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Teknisk, Kundeservice, Hardware, Data, Salg
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393053474
- Sist endret