
Back-office-/fagmedarbeider
Aktiv Eiendomsmegling AS
- Frist 1.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Aktiv Rogaland trenger back-office-/fagmedarbeider til ny offensiv meglersatsning
Back-office- og fagmedarbeider til ny offensiv meglersatsning i Rogaland
Vi ruster opp meglersatsningen vår og samler fem meglerkontor i Sandnes, Stavanger, Sola, Sauda og Jørpeland i et felles selskap: Aktiv Rogaland. Nå trenger vi en strukturert og engasjert person som både kan yte god støtte til våre 16 meglere i det daglige (80 %), og samtidig bistå vår fagansvarlig med faglig rådgivning ofg kontrollarbeid (20 %). Arbeidssted Stavanger/Sandnes.
Din rolle:
- Fagansvarlig-støtte (20 %)
- Tett samarbeid med vår fagansvarlig
- Bistå med kvalitets- og kontrollarbeid, herunder sakskontroller
- Være en ressurs for de ansatte i faglige spørsmål og bidra til god etterlevelse av regelverk og rutiner
- Back-office (80 %)
- Registrering av oppdrag, innhenting av opplysninger til salgsoppgaver, utforming av salgsoppgaver og annonser
- Bestilling og koordinering av foto og takst
- Utarbeidelse av kjøpekontrakter, skjøter og andre relevante avtaler og dokumenter
- Bistand ved visninger, samt noe generelt kontorarbeid
Hvem er du?
- Du er utdannet eiendomsmegler, jurist eller har gjennomført faget «Eiendomsmegling 1». Har du medjelpereksamen kan du også søke.
- Du trives i en variert arbeidsdag med høyt tempo, er serviceinnstilt, nøyaktig og løsningsorientert
- Du jobber selvstendig, er initiativrik og får ting til å skje
- Du er liker å samarbeide og ønsker å bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Du har gjerne erfaring med IT-løsninger innen eiendomsmegling, men viktigst er at du er lærevillig og nysgjerrig.
Hvorfor jobbe hos oss?
- Du blir en del av en ny, offensiv satsning i Rogaland – Aktiv Rogaland er 100 % eid av Rogaland Sparebank
- Vi er et team på 16 meglere fordelt på fem kontorer som nå søker din hjelp og støtte i hverdagen
- Du får konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt telefondekning
- Ditt arbeidssted vil hovedsaklig være i Sandnes eller ved vårt kontor i Stavanger – men du vil jobbe med alle meglere på tvers av våre kontorer
- Som en del av Aktiv-kjeden, som har nærmere 90 kontorer i hele Norge, får du gode utviklingsmuligheter og et stort fagmiljø i ryggen
- Vi er en inkluderende og fremoverlent arbeidsplass med kort vei til beslutningene og høyt under taket
Mest attraktive arbeidsplassen
Aktiv Rogaland samler fem kontorer (Sandnes, Stavanger, Sola, Jørpeland og Sauda) i én organisasjon. Vi bygger lag – og vi skal være den mest attraktive arbeidsplassen i bransjen i vår region. Med en solid bank i ryggen og en landsdekkende meglerkjede på laget, har vi store ambisjoner om å vokse ytterligere. Bli med vårt lag!
Les mer om Aktiv Rogaland her /lenke/
Søknadsfrist: 1. mars 2025 (søknader behandles fortløpende)
Vi tar deg videre! Søk i dag!
Om arbeidsgiveren
Aktiv Rogaland er en del av Aktiv-kjeden som har nærmere 90 kontorer i Norge. Som ansatt i Aktiv får du 400 kolleger landet over og gode utviklingsmuligheter. Hos oss heier vi på hverandre og det preger hele vår kultur. Vi dyrker en kultur hvor din mening teller.
Aktiv Eiendomsmegling tilbyr tjenester innen salg og kjøp av bolig og fritidseiendom, verdivurdering og prosjektmegling. I Aktiv har vi som mål er å skape vinn-vinn både for selger og kjøper.
- Sektor: Privat
- Sted: Rådhusgata 3, 4306 Sandnes
- Bransje: Eiendom
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kvalitetssikring, Megler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
back office, fagmedarbeider, eiendomsmegling
Ledergruppen i Aktiv Rogland, fra v: Christoffer Verstad, (leder Stavanger), Svend Tjelta (leder Sandnes & Sola), Marion Espedal (leder Ryfylke), Merete Langeland Livastøl (faglig leder) og Bjørn Tjensvold (daglig leder)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393349516
- Sist endret