![Experis logo](https://images.finncdn.no/dynamic/320w/logo/result/-558/iad_5749488508762224821exp_be_logo_ss_stk_mc_rgb_reg.png)
Servicedesk Medarbeider
Experis
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Service IT Tekniker - Rask oppstart!
ServiceDesk-medarbeider
Har du lyst til å jobbe i et hektisk og spennende IT-miljø, hvor du får brukt dine tekniske ferdigheter og samtidig hjelper andre? Da er du kanskje den vi leter etter!
Som ServiceDesk-medarbeider er du en viktig del av teamet som sørger for en problemfri IT-hverdag for våre kunder. Du vil jobbe med varierte oppgaver, fra å løse akutte problemer til å veilede brukere og dokumentere løsninger.
Dine arbeidsoppgaver vil inkludere:
- Yte support og brukerstøtte via telefon, e-post og selvbetjeningsportaler
- Registrere, klassifisere og følge opp saker i et ITSM-verktøy
- Eskalere saker til andre linjer ved behov
- Kommunisere med brukere om status og løsninger
- Bidra til å forbedre våre tjenester og prosesser
- God kunnskap om Microsoft-produkter (M365, AD, Exchange)
- Gjerne erfaring med ERP-systemer
- Relevant IT-utdanning eller erfaring (f.eks. fagbrev IKT-servicefag)
- Kjennskap til ITSM-verktøy og ITIL-prosesser
- Evne til å feilsøke PC-er, Windows 10 og nettverk
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Strukturert, nøyaktig og effektiv
- Positiv og engasjert
- Evne til å jobbe både selvstendig og i team
- En spennende og utfordrende stilling i et dynamisk selskap
- Mulighet til å utvikle deg faglig og personlig
- Konkurransedyktige betingelser og gode fordeler
Send oss din søknad og CV i dag!
Om arbeidsgiveren
Experis er et ledende norsk IT-konsulentselskap med om lag 700 konsulenter og partnere. Vi har lang erfaring med prosjekt- og løsningsleveranser innen IT til både offentlig og privat sektor. Vår fag- og bransjekompetanse i kombinasjon med våre velprøvde metoder og prosesser skaper trygge, forutsigbare rammer både for smidige, nyskapende og mer tradisjonelle prosjekter. Experis har erfarne konsulenter innen teknologiledelse, med bakgrunn som rådgivere, ledere og fagspesialister.
- Sektor: Privat
- Sted: 0187 Oslo
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
servicedesk, brukerstøtte
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393467494
- Sist endret