Kunderådgiver
Fjordkraft / Batne AS
- Frist Snarest, vi intervjuer fortløpende
- Ansettelsesform Engasjement
Er du klar for ny jobb og har lyst til å være med på å skape Norges beste kundeservice?
Brenner du for gode kundeservice opplevelser, og ønsker å forbedre din kompetanse og resultater i jobb?
For Fjordkraft i Sandefjord søker vi nå Kunderådgivere som ønsker å være med på å skape Norges beste kundeservice, oppstart i starten av mars og varighet ut august i første omgang.
Det er ønskelig at du har mulighet til å jobbe det meste av juli.
Arbeidsoppgaver:
- Behandle kundehenvendelser og se til en god oppfølging av disse
- Salg og service over telefon, samt via skriftlige henvendelser
- Besvare og behandle strøm- og mobil relaterte spørsmål, skriftlig og muntlig i ulike kanaler
Kvalifikasjoner:
- 3-årig videregående eller yrkesrettet erfaring
- Erfaring med salg og service er en fordel
- Beherske norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du brenner for å jobbe med kundeservice, hjelpe kunder og ønsker å være en del av verdiskapningen for Fjordkraft og deres kunder
- Du har konkurranseinstinkt og en genuin interesse for å lykkes med salg
- Du har en meget god serviceinnstilling og gode samarbeidsevner
- Du er energisk, målrettet, pliktoppfyllende, fleksibel og strukturert
Interessert?
Ta kontakt med Batne i dag eller registrer din CV i vår kandidat portal i dag.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Østre Kullerød 3, 3241 Sandefjord
- Bransje: Kraft og energi, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Telefonsalg
Nøkkelord
Telefonbasert support, Kundeservice, Telefonsalg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393481740
- Sist endret