
Kundeveileder
Adecco
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Volvo Car Stor-Oslo søker serviceinnstilt Kundeveileder!
Brenner du for å skape gode kundeopplevelser?
På vegne av vår samarbeidspartner Volvo Car Stor-Oslo søker vi nå en serviceinnstilt kundeveileder til deres kundesenter på Fornebu. Dette er et vikariat i 100 % stilling med oppstart så snart som mulig, med varighet ut 2025.
For å lykkes i rollen er det viktig at du er spesielt opptatt av god kundeservice, har gode kommunikasjonsferdigheter, er fremoverlent og engasjert. Du må videre være løsningsorientert og profesjonell i møtet med kunder. I tillegg liker du å ha det hektisk rundt deg, samtidig som du er strukturert og effektiv. Som kundeveileder vil du jobbe tett på kollegaene i teamet – alle sammen med et brennende ønske om å skape gode kundeopplevelser.
Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
• betjene kundehenvendelser via telefon, e-post, chat og andre digitale kanaler, og videreformidle disse henvendelsene inn i organisasjonen
• bidra til en effektiv og rask responstid på alle henvendelser
• sørge for at besøkende kunder ivaretas profesjonelt ved ankomst
• hjelpe kunden med de beste løsningene for deres behov og bidra til en positiv kundeopplevelse
• sørge for at våre kundearealer er ryddige og presentable
• andre administrative oppgaver som håndtering av inngående post, scanning, fakturaflyt m.m
• samarbeid med teamet og bidra til positiv utvikling
• jobbe effektivt med de oppgaver som ligger hos kundesenteret i form av leverandørliste, diverse bestillinger, bilutleie m.v
Krav og kvalifikasjoner:
• noe erfaring fra kundeservice
• fullført videregående utdanning
• førerkort klasse B
Vi kan tilby
• et godt og åpent kollegialt arbeidsmiljø med motiverte og engasjerte kollegaer, hvor det er mulighet for personlig utvikling
• jobb i en spennende bransje i rask endring
• en spennende jobb med sterke og innovative produkter i vekst
Arbeidssted er Fornebu i Oslo.
Høres dette spennende ut? Ikke nøl med å sende inn din CV og motivasjon for rollen, vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende!
Om arbeidsgiveren
Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandler og er representert med lokasjoner på Økern, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, smart repair, samt også skade og lakk. Selskapet har også servicemarkedsansvar for Polestar og handover av nye Polestar skjer på selskapet anlegg på Økern. Selskapet selger over 4000 biler årlig og omsetter for ca 2,5 Mrd. Selskapet har 200 ansatte og vokser. Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars` europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo opplevelse. Vi skal modernisere og oppgradere måten kunden kjøper, abonnerer og foretar service på bilene sine. Selskapet er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.
Kompetente mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!
Vår visjon "Det beste vertskap i alle opplevelser" er noe vi hver dag skal etterleve. Vi tror at ved å levere høy kvalitet i vertskapet for våre kunder, beriker vi ikke bare kundeopplevelsen, men vi danner også grunnlaget for langvarige relasjoner og lojalitet. Gjennom dedikasjon til eksepsjonell service og genuine relasjoner, ønsker vi å sette standarden for vertskapet i vår bransje. For å støtte opp under vår visjon har vi definert fem verdier som guider oss i våre daglige beslutninger og handlinger:
Respekt - Løsningsorientert - Omtanke - Imøtekommende - Engasjert
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: 0579 Oslo
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeservice, kundeveiler, service, bil, administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393504508
- Sist endret