
Avdelingsleder
Posten Bring AS
- Frist 28.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Avdelingsleder Posten Bring Kundeservice Kristiansand
I Posten og Bring jobber vi hver dag med å utvikle og finne nye gode løsninger for å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Vi skal levere den beste kundeopplevelsen og bransjens mest attraktive tjenestetilbud, og vi skal satse enda mer på teknologi og innovasjon. I tillegg skal vi være den mest attraktive arbeidsplassen, med medarbeidere som alltid er i utvikling.
Forretningsenheten Posten og Bring Kundeservice har ansvar for kundeservice for Posten og Bring sine kunder i Norden. Posten og Bring Kundeservice har ca 300 medarbeidere på 7 steder i Norge, Sverige og Danmark.
Posten og Bring Kundeservice skal sikre at vi har fornøyde kunder og bidra til konsernets offensive netthandelssatsning. Vår kjernekompetanse er kundekommunikasjon, kontinuerlig forbedringsarbeid og god forståelse for bruk av ny teknologi og konsernets selvbetjeningsløsninger.
I Posten og Bring kundeservice samhandler vi tett for å sikre god drift og felles utvikling. Vi har et høyt tempo og har stor aktivitet i forbedringsarbeidet vårt. Vi søker nå ny leder til en av to avdelinger i Kristiansand.
Hovedarbeidsoppgaver:
- Lede en avdeling på 25 medarbeidere som skal levere en enhetlig og profesjonell betjening av kundene i henhold til våre KPIer.
- Oppfølging av medarbeidere og sikre engasjerte og kompetente medarbeidere og et godt arbeidsmiljø i enheten.
- Samarbeide tett og med de øvrige ledere i kundeservice og ta ansvar for kontinuerlig forbedring og effektivisering sammen med tjenesteeiere, salg, it og drift innen spesifikke fagansvarsområder.
Personlige egenskaper:
- Trives med et høyt arbeidstempo, håndtere uforutsette hendelser og være løsningsorientert.
- Ha gjennomslagskraft og engasjement til å utvikle og lede medarbeidere som jobber i kundefront med kundehenvendelser og saksbehandling i ulike it systemer og kanaler.
- Må ha empati og evnen til å samarbeide tett og oppnå resultater sammen med andre.
- Må være nysgjerrig og like å jobbe med kontinuerlig forbedring av den helhetlige kundeservicen ifht. verdikjeden, arbeidsprosesser ogi våre it systemer.
- Analytisk og strukturert.
- Mål- og resultat orientert.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse og ledererfaring/erfaring fra lignende stilling er ønskelig.
- Gode kommunikasjonsegenskaper både skriftlig og muntlig (norsk og engelsk).
- Gode IT-ferdigheter og prosessforståelse.
For at du skal lykkes og trives i stillingen, søker vi deg som:
er en god lagspiller, glad i mennesker, som skaper tillit og engasjement, og du får ting gjort – også gjennom andre. Det kreves at du har en forretningsorientert og kommersiell innstilling, som ser muligheter som skaper verdi for selskapet. Du må ha en ryddig og profesjonell fremtreden samt at du trives i et hektisk miljø og evner å håndtere mange «baller i luften» samtidig. Videre bør du ha en strategisk og analytisk tilnærming samt evne til å sette deg raskt inn i komplekse problemstillinger.
Vi tilbyr muligheten til å jobbe i ett solid, spennende og stort firma under kontinuerlig endring. Høyt tempo og utfordrende oppgaver med gode personlige og faglige utviklingsmuligheter. Høyere utdannelse og ledererfaring er en fordel i stillingen, men personlige egenskaper og relevant erfaring vektlegges også høyt. Konkurransedyktige lønns- og pensjonsordninger.
Stillingen rapporterer til Nora Steinvik, Direktør Posten Bring Kundeservice.
Søknadsfrist: Fortløpende og senest 28.02.2025
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: 4630 Kristiansand S
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
ledererfaring, forretningsorientert, strategisk, kommunikasjon, systemer
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393645634
- Sist endret