Key Account Manager
Reknes AS
- Frist 10.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Erfaring fra avfalls– og gjenvinningsbransjen, og lyst på nye utfordringer?
Vi brenner for å bidra til effektiv, ansvarlig og bærekraftig avfallshåndtering – sunn vekst og sunt miljø.
Gjennom å utvikle moderne virksomhetssystem utelukkende til avfallsbransjen – løser vi bransjens nøkkelutfordringer og sikrer effektive arbeidsprosesser hos våre kunder.
Ønsker du å bli med å gjøre en forskjell? Vi søker en proaktiv og engasjert Key Account Manager med kjennskap til bransjen som vil bli en nøkkelressurs i å drive frem effektive systemløsninger i avfalls- og gjenvinningsbransjen.
Om stillingen:
Som Key Account Manager hos Reknes AS vil du være ansvarlig for å drive salgsarbeid med fokus på vår standardiserte bransjeløsning. Gjennom tett dialog med kunder vil du bidra til å sikre en sømløs kundeopplevelse og øke verdien for kunden. Du vil også spille en nøkkelrolle i å identifisere nye forretningsmuligheter og sikre at Reknes ligger i forkant av markedstrendene.
Hovedoppgaver og ansvarsområder:
- Ansvar for teknisk løsningssalg til nye og eksisterende kunder.
- Bygge og vedlikeholde sterke relasjoner med kunder gjennom proaktiv og strukturert kundedialog.
- Kartlegge kundens behov og tilby tekniske løsninger som gir verdi.
- Identifisere og utvikle mersalgsmuligheter.
- Samarbeide med interne ressurser for å sikre smidig leveranse av produkter og tjenester.
- Oppfølging og rådgivning gjennom hele salgsprosessen, fra behovskartlegging til implementering.
- Delta i tilbudsprosesser, forhandlinger og sikre gjennomføring av salgsstrategier.
Kvalifikasjoner og erfaring:
- God erfaring fra bransjen og gjerne innen farlig avfall
- God prosessforståelse og evne til å se forbedringsområder
- Evne til å formidle og skape engasjement rundt løsninger og muligheter for kundene
- Erfaring fra salgs- og markedsrettet aktivitet er en fordel.
- God teknisk forståelse og evne til å raskt sette seg inn i nye løsninger.
- Strukturert og resultatorientert arbeidsstil.
- Erfaring med CRM-verktøy og salgsprosesser er en fordel.
- Gjerne erfaring med bruk av virksomhetssystemer og skybaserte løsninger.
Personlige egenskaper:
- Positiv og løsningsorientert.
- Sterk relasjonsbygger med evne til å formidle tekniske konsepter på en forståelig måte.
- Fleksibel og tilpasningsdyktig i en bransje i utvikling.
Vi tilbyr:
- En spennende rolle i et selskap i vekst med fremtidsrettet teknologi.
- Gode utviklingsmuligheter både faglig og personlig.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Et engasjerende arbeidsmiljø med dyktige kolleger.
- Muligheten til å jobbe med ledende løsninger for avfalls- og gjenvinningsbransjen.
Om arbeidsgiveren
Reknes er en ledende leverandør av virksomhetssystemer til avfalls- og gjenvinningsbransjen, og feirer i år 35-års jubileum. Vi utvikler innovative og brukervennlige løsninger som hjelper våre kunder å utnytte avfall som en ressurs, og vi er stolte av å bidra til en bærekraftig fremtid gjennom å kombinere 35 år med bransjekunnskap og inngående kunnskap om muliggjørende teknologier.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: Langelandsvegen 35, 6010 Ålesund
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Løsningssalg, Rådgivning, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
key account manager, salg, virksomhetssystemer, avfallshåndtering, teknisk løsningssalg
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 393702493
- Sist endret