![Trickle logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2025/2/vertical-0/17/1/394/051/391_3c4a756d-1d2e-4b92-8959-b88ce9c3b192.png)
Digital Markedsfører
Trickle
- Frist 24.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Digital Marketer i byrået Trickle
Liker du tanken på å jobbe i et ungt, engasjert og spesialisert miljø der det er høyt under taket og tempoet matcher ambisjonene? Da kan dette være drømmejobben din!
Kanskje har du en fancy markedsføringsgrad, eller kanskje har du lært alt selv – det spiller ingen rolle for oss. Så lenge du er en datadreven do'er som elsker digital markedsføring, vet vi at vi vil komme godt overens.
Som Digital Marketer hos Trickle vil du jobbe tett med både kunder og søsterbyråer. Sammen med resten av teamet vil du håndtere og gi råd til en rekke forskjellige kunder – fra start-ups til store, kjente bedrifter.
Vi tror ikke på hierarkier – og det bør ikke du heller. Hos Trickle gjør vi ting sammen. Vi vokser raskt, og hvis du har lyst til å være med på å bygge noe fra bunnen av, er dette definitivt noe for deg!
Nøkkelkvalifikasjoner:
- Minimum 2 års erfaring med annonsering på sosiale medier, og/eller Google Ads.
- Dersom du har jobbet med programmatisk annonsering, tracking eller SEO er dette en fordel, men ikke et krav.
- Lidenskap for digital markedsføring, MarTech, innsikt og analyse.
- Flytende i et nordisk språk og gode ferdigheter i engelsk.
- Sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.
- En samarbeidsorientert tankegang med ambisjon om å utvikle ikke bare deg selv, men også kolleger og samarbeidspartnere.
Oppgaver og ansvar:
- Ansvarlig for oppfølging av kunder.
- Stille som rådgiver for en variert kundeportefølje, og utvikle (samt implementere) helhetlige strategier basert på kundenes mål.
- Sette opp, administrere og optimalisere kampanjer på SoMe (Meta, LinkedIn, TikTok, Snapchat, YouTube, Pinterest) og Google Ads.
- Analysere resultater og atferd i ulike analyseverktøy (Google Analytics, Piwik, Looker Studio, Matomo etc) for å øke konvertering eller nå performance-mål.
- Strategisk og taktisk øke vekst og verdi for våre kunder.
- Bygge skreddersydde rapporter, analyser og presentere resultater.
- Gi datadreven innsikt og anbefalinger videre til innholdsprodusenter.
- Ha et sterkt ønske om å lære og utvikle deg innenfor de nyeste teknologiene, taktikkene og plattformene. Du skal like å dele strategier, funn og nøkkelinnsikt på eget initiativ både internt og eksternt.
Om arbeidsgiveren
- Er du nysgjerrig og vil lese om hvordan det er å jobbe i Trickle, må du gjerne ta en titt i vår ansatt-håndbok: https://handbook.wearetrickle.com/
- Ungt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger og kunder. På Oslokontoret er vi 8 ansatte, og i Norden er vi rundt 50.
- En gjeng JA-mennensker: Hos oss får du bryne deg på nye oppgaver, og lære deg alt du vil innen digital markedsføring!
- Vi jobber med kollegaer på tvers av landegrenser og byråer – så hos oss blir du del av noe større.
- Konkurransedyktig lønn, forsikring- og pensjonsordning, insentivprogram og andre goder.
- Mulighet til å jobbe fra partnerkontorer i Norden.
- Din egen “pick and choose” teknologipakke – trenger du det, så får du det.
- Dedikert tid til læring og sideprosjekter som bidrar til å utvikle Trickle eller People People People.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Universitetsgata 2, 0164 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering, Medie- og innholdsproduksjon
- Stillingsfunksjon: Analyse, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
digital markedsføring, google ads, sosiale medier, kampanjer, marketing specialist
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394051391
- Sist endret