
Administrasjonsleder
Ytre Fasade as
- Frist 21.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi ser etter en strukturert back office-ansatt til kontor i Haugesund
Om oss: Ytre Fasade as er en ledende aktør innen fasade, og vi spesialiserer oss på bærekraftige fasadeprodukter for nordisk klima. Med vår lange erfaring og sterke posisjon i markedet, tilbyr vi innovative løsninger og produkter av høy kvalitet innen fasader. Vi er på utkikk etter en engasjert og teknisk Back Office medarbeider som vil være med på å styrke vårt team og bidra til vår fortsatte suksess.
Arbeidsoppgaver:
- Administrativ støtte til daglig leder
- Sette opp tilbud og ordrer i systemet
- Følge opp og effektivisere bestillinger og pakking
- Holde oversikt over lagerbeholdning i systemet, sette opp innkjøp når det trengs
- Holde orden på logistikk av vare leveranser fra våre leverandører, samt utsendelser til kunder
- Holde oversikt over fakturering
- Være åpen for andre oppgaver som trengs innad i bedriften, som f.eks markedsføring på sosiale medier, bistå med oversikt over kunder/prosjekter og eventuelt andre ting som kan være nødvendig. Du vil ha faste arbeidsoppgaver, men med mulighet til å også bruke tid på andre ting du ser kan være nødvendig og fordelaktig for bedriften.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning: Ingen krav om spesifikk utdanning, men du må være strukturert og god på ulike datasystemer.
- Erfaring: Erfaring med lignende administrative oppgaver, logistikk og ulike systemer.
- Teknisk kompetanse: Må kunne jobbe i ulike datasystemer, fordel om du også kan jobbe med nettside i Wordpress. Vi har alt av ordre/fakturering/lagerføring gjennom Tripletex.
- Kommunikasjon: Gode skriftlige kommunikasjonsevner, på norsk og engelsk.
- Selvstendighet: Du er selvstendig, proaktiv til å finne nye løsninger, strukturert og tar ansvar for egne oppgaver.
Vi tilbyr:
- Spennende utfordringer: Muligheten til å jobbe med markedsledende produkter i en dynamisk bransje.
- Utviklingsmuligheter: Tilgang til opplæring og videreutvikling for å styrke dine faglige ferdigheter.
- Konkurransedyktige betingelser: En attraktiv lønnspakke og gode arbeidsvilkår.
- Arbeidsmiljø: Et engasjerende og støttende arbeidsmiljø med høyt faglig nivå.
Søknad: Hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen, og ønsker å være en del av et fremtidsrettet selskap, oppfordrer vi deg til å sende din søknad og CV til Ida Gabrielsen, ida@ytrefasade.no. Frist 21.april
Kontaktinformasjon: Ytre Fasade as
Spannavegen 152, Haugesund
tlf 93817542
ida@ytrefasade.no
www.ytrefasade.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Vi har 15 år lang erfaring med fasadeprodukter beregnet for det norske klimaet.
Vi er lokalisert i Haugesund og sitter i 24/7 bygget sammen med andre selskaper. Flott kantine og flotte arbeidsforhold
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Spannavegen 152, 5535 Haugesund
- Bransje: Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Logistikk og lager, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
byggebransjen, administrasjon, kundeservice, tilbudsarbeid, markedsføring
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394057924
- Sist endret