Salgsansvarlig Service
Busch Vacuum Solutions Norway AS
- Frist Senest 30. mars - søknader behandles fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å styrke salgsarbeidet på ettermarkedstjenester hos Busch?
Har du erfaring med salgs- og kundeoppfølging og vil jobbe med utvikling av produkter og prosesser for salg i ettermarkedet? Da kan du være den vi leter etter.
Som Salgsansvarlig Service spiller du en sentral rolle i vårt serviceteam. Du vil fungere som bindeleddet mellom salgs- og serviceavdelingen og sikre at selskapet oppnår operasjonelle, strategiske og økonomiske synergier.
I denne stillingen har du det overordnede ansvaret for vekst og utvikling av selskapets ettermarked. Dine oppgaver vil omfatte aktivt salg, primært via telefon, samt kontinuerlig utvikling og forbedring av produkter, tjenester, prosesser og rutiner. Stillingen vil rapportere til Servicesjef.
Noen av dine arbeidsoppgaver:
- Lede, drive, utvikle og styrke salgsarbeidet på ettermarkedstjenester.
- Budsjett- og resultatoppnåelse for hele ettermarkedet som er: reservedeler, serviceavtaler og overhalinger.
- Bidra aktivt i arbeidet med å videreutvikle våre ettermarkedstjenester.
- Sikre etterlevelse av selskapets standarder, prosesser og rutiner for salg av ettermarkedstjenester.
- Legge til rette for godt samarbeide på tvers av avdelingene.
- Teknisk støtte og rådgivning for salgsingeniørene, backoffice og øvrig organisasjon.
- Håndtere henvendelser fra kunder og kollegaer ved tekniske spørsmål om reservedeler.
- Innhente dokumentasjon og spesifikasjoner når det kreves.
- Aktivt salg og oppfølging av tilbud (reservedeler, overhaling).
- Oppdatering av kundedatabasen og ordrebehandling.
- Deltakelse på messer, konferanser og enkelte kundemøter må forventes.
Erfaring og kvalifikasjoner:
Vi ser gjerne at du har solid erfaring innen salg og kundeoppfølging. Det er en fordel om du også har kjennskap til CRM- og ERP-systemer. En strukturert arbeidsmetodikk, god økonomisk forståelse og evnen til å bygge sterke relasjoner, både internt, med kunder og leverandører, vil være verdifulle egenskaper i denne rollen. Siden stillingen innebærer samarbeid på tvers av avdelinger, er det viktig at du har utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk.
Som person:
Er du en lagspiller som trives med samarbeid, raskt tilegner deg ny kunnskap og har et sterkt fokus på kvalitet, vil du passe godt inn hos oss. Vi verdsetter en imøtekommende og løsningsorientert tilnærming, og ser etter noen som bidrar positivt til både kunder og kolleger.
Kjenner du deg igjen i dette, da gleder vi oss til å høre fra deg så snart som mulig. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Det tilbys konkurransedyktig lønn, forsikringer og god pensjonsordning.
Har du spørsmål om stillingen? Kontakt Stine Ruberg i Temp-Team på tlf: 982 44 721.
Om arbeidsgiveren
Vi håndterer alt fra salg av enkeltstående vakuumpumper og mindre standardsystemer til store turn key- anlegg. Hos oss er ingen kunder for små eller for store. For oss er det viktigste at du får den løsningen du har behov for, uansett hvilken industrisektor du tilhører. Å finne den riktige vakuumløsningen kan i enkelte tilfeller være komplisert og det kreves ofte avansert beregning, 3D-modellering og nøyaktig planlegging. Vi har derfor en egen ingeniøravdeling som håndterer dette. I tillegg har vi en stor serviceavdeling som utfører service- og vedlikehold, både reparasjoner og overhalinger. Disse blir enten utført i vårt moderne serviceverksted eller på brukerstedet uansett hvor i Norge.
- Sektor: Privat
- Sted: Holterkollveien 3C, 1448 Drøbak
- Bransje: Industri og produksjon, Maritim og offshore, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Rådgivning, Teknisk salg
Nøkkelord
Salgsadministrasjon, Ordrehåndtering, Salg og service, Teknisk Support, Tilbud og oppfølging
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394062173
- Sist endret